Dragones e outros seres fantásticos

Dende a biblioteca escolar comezamos o proxecto "Dragones e outros seres fantásticos" descubrindo a Yomón en "Hijo de dragones".

Na cadeira dos contos, na hora de ler dos luns e dos xoves, agárdanos a lectura compartida deste álbum ilustrado. Non acabamos de decidir se é o relato ou as fántasticas ilustracións as que provocaron a nosa fascinación dende o primeiro momento da lectura. Este álbum precisa unha lectura lenta, reflexiva e compartida.

Tamén dende a biblioteca escolar, na reunión do comezo de curso coas familias, presentamos o proxecto deste curso (unha pequena exposición de libros). A nosa sorpresa foi comprobar que moitas familias xa estaban facendo o seguimento de "Hijo de dragones" co relato oral que os seus fillos e fillas transmitían na casa.