Pasou en outubro...

Magosto

O mércores 31 de outubro celebramos o Magosto. Como cada ano, non faltaron os xogos populares nin as castañas asadas.

A ANPA agasallounos cun asador de castañas con forma de locomotora.

Moitas grazas a todas as familias por compartir este día con nós. Pasámolo xenial!

Samaín

A biblioteca do colexio organizou unha exposición de libros do Samaín. Un recuncho cheo de historias de medo, de pantasmas, de vampiros e de cabazas decoradas. Os libros expostos estiveron nas aulas na hora do conto e moi pronto xa estarán dispoñibles para o empréstito da biblioteca.

24 de outubro - Día das biliotecas escolares

Con motivo do Día das bibliotecas escolares os nenos e nenas de primaria leron un libro de rimas (Los niños valientes) na biblioteca do noso colexio e recitaron uns poemiñas. Os alumnos/as de infantil estiveron moi atentos aos seus compañeiros maiores.