Noticias do sitio

Imaxe de Admin Centro
Como acceder a aula virtual
por Admin Centro - Xoves, 17 de Setembro de 2020, 18:13

É a primeira vez que accedes a aula virtual ou esquecicheste de como acceder as tarefas do teu grupo clase?
No seguinte titorial tés un modo moi sinxelo de cómo debes facelo.

Cursos dispoñíbeis

Lugar de encontro, colaboración, información... de todo o grupo de 6º de Primaria, neste curso 2020 2021

A través desta aula traballaremos e adquiriremos as diferentes competencias, contidos, habilidades e destrezas necesarias do curriculum de artística(música).

A través desta aula traballaremos adquiriremos as diferentes competencias, contidos, habilidades e destrezas necesarias do curriculum deste curso.

Atención , Concentración e Memoria

Cando centramos a atención en algo e podemos mantelo durante un período de tempo, o que estamos a traballar é a concentración. Pola súa banda, a memoria codifica a información atendida que considera relevante para almacenala na nosa mente en forma de recordos e coñecemento.

Resultado de imagen de imagenes de atencion,concentracion y memoria

Este curso pretende mellorar a grafomotricidade, ademáis do achegamento e mellora da lectura e escritura do alumnado.

Obradoiro de lingua : xogar coas palabras e producir textos.

Actualización de ferramentas dixitais empregadas pola Consellería