NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Ditos e refráns

Desde o E.D.L.G. propuxemos a actividade "Ditos e refráns" coa finalidade de dar a coñecer e recuperar ditos populares propios do outono.

O monte vivo

O Distrito forestal XVIII Baixo Miño ofreceunos a charla medioambiental "O monte vivo" co fin de impulsar unha participación activa e responsable dos nenos cara o medio ambiente

Showcooking no mercado do Progreso

O alumando de 2º, 3º, 4º e 5º de primaria acudiu ao Mercado do Progreso para realizar unha actividade de desenvolvemento de hábitos de alimentación saudable do Concello de Vigo en colaboración con Vegalsa

Magosto 2018

No video deixámosvos o resumo deste Magosto 2018. Agradecer ao grupo Faragullas a súa participación na festa e a Chus (conserxe) a súa colaboración para levalo a cabo.

Programa Eduemprende: Gran Prix Financieiro

Dentro do programa de innovación educativa Eduemprende participamos co alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria no programa Grand Prix Financiero da Conselleria de Educación , Universidade e Formación Profesional e Abanca coa finalidade de que o alumnado aprenda dun xeito activo as pautas de como adaptarse a un orzamento e a importancia do aforro.

Inauguración da biblioteca: 24 de outubro

No dia da bibliotecas escolares visitounos Iago López contacontos e autor de "O cociñeiro Martiño e o misterio das cenouras desaparecidas

Xornada de reforestación

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación primaria asistiron a xornada de refosretación do Monte dos Pozos nos que participaron os alumnos do Ies Valadares, Ceip Sobreira Valadares, Ceip Igrexa.Candeán, Ceip O Pombal, Ceip Tintureira, Ceip J. Alonso Matamá,Ceip Castelao, Ceip Escultor Acuña e Ceip Eduardo Pondal.

Contacontos Bea Campos

Os alumnos de infantil, 1º,2º e 3º asistiron ao Contacontos de Bea Campos do grupo Migallas dentro da campaña Pegadas de Contos que está a levar a cabo o Concello de Vigo.

Horario de atención a pais

Radio Crocaio

Equipo de dinamización da lingua galega

Pondal T.V