NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Obradoiro: O monte vivo

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P asistiu a charla-obradoiro "O monte vivo" fin de impulsar unha participación activa e responsable  na protección do medio ambiente natural fronte aos incendios forestais e darlles a coñecer a importancia da función produtiva, ambiental e social do monte, fomentando así o seu respecto pola natureza.

Magosto 2017

Celebramos o magosto!

Agradecer a colaboración para a celebración da festa a Anpa, a Alfredo (porteiro vixiante) e as pandereteiras de Sampaio (Grupo Faragullas)

En breve estarán  todos os videos da actuación

Obradoiro: Vigo educa en seguridade

O Servizo Municipal de Seguridade en colaboración co Servizo de Bombeiros de Vigo trouxonos ao cole o obradoiro:Vigo educa en seguridade O obxectivo desta actividade é achegar dun xeito didáctico aos escolares á importancia de coñecer o significado da palabra SEGURIDADE, como dereito do ser humán

Come rico, vive san

O Servizo Municipal de Medio Ambiente do Concello de Vigo cóa colaboración de Vegalsa,  realizou a  actividade didáctica de alimentación saudable “COME RICO, VIVE SAN”, no mercado do Progreso a que asistiron os alumnos de 3º. 4º e 5º coa finalidade de fomentar o costume de interpretar o etiquetado dos alimentos.

Samaín 2017

Deixámosvos o video da festa do Samaín 2017

OUFF ESCOLA: Festival Internacional de cine de Ourense

A curta "Arbores no Camiño" realizada ao abeiro do programa de Dinamización Linguistica "Nós tamén creamos" foi presentada ao OUFF ESCOLA do Festival Internacional de Cine de Ourense sendo premiada como mellor guión dentro da categoria de infantil e primaria das 74 pezas presentadas.

Deixamosvos as fotos do evento celebrado esta mañá no Auditorio Municipal de Ourense e a curta galardoada.

Preme aqui para ler a nova nos distintos xornais da cidade de Ourense

Saímos no telexornal da Crtvg a partires do 1:14:40. Premer na foto para acceder a nova

Programa "Educando con cans"

Un ano mais participamos nos obradoiros "Educando con cans" do Concello de Vigo.Esta iniciativa forma parte do Plan de Saúde do Concello de Vigo e é levada a cabo pola asociación Ramalladas e o seu obxectivo e conseguir que os nenos melloren o seu autocontrol, concentración e includo facilitar a súa integración social

Educación Viaria

Dentro do programa de Educación Viaria que leva a cabo a Policía Local de Vigo os alumnos de 6º acudiron ao parque infantil de tráfico do Castro.

Datas das reunións iniciais cos titores. Curso 2017/2018

EDUCACIÓN INFANTIL

4º E.I

5º E.I