NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Publicación da listaxe provisional de admitidos para o curso 2021/2022

Publicación do listado provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2021/2022

Informamos de que todo o alumnado que presentou solicitude de admisión no centro resultou admitido.

Seguindo o establecido na Lei de protección de Datos estas listaxes non serán publicadas na páxina web do centro.

Lembramos tamén os prazos do proceso

Tenis na escola

Dentro do proxecto de fomento vida activa e saudable e en colaboración coa Federación Galega de Tenis nas últimas semanas traballamos o tenis.

Admisión alumnado curso 2021/2022

NOVAS MATRÍCULAS NO CENTRO EDUCATIVO

ADMISIÓN CURSO 2021/2022

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

Queres coñecer o noso cole?

Premendo na parte superior da presentación enlazanse cada un dos apartados.  Para vela completa pulsar no boton SEGUINTE

Normativa de aplicación

Segundo o establecido na Orde 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado as solicitudes de admisión poderán presentarse de forma telemática e de xeito presencial no centro a partir do día 1 na aplicación "admisiónalumnado"  ata o día 22 de marzo ambos inclusive.

Publicación dos criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de primaria.

Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria e educación especial

Alumnado destinatario

Alumnado matriculado en educación primaria e cumpra os seguintes requisitos:

• Fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar (orde 12 de maio de 2020)
  • Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar, pero
    • Pertenza a familias cunha renda per  cápita igual ou inferior a 6.000 euros
    • Matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da renda da unidade familiar

Competencia e procedemento

• Son os centros docentes, a través da aplicación informática, tramitar as solicitudes e realizar os demais actos de xestión
  • En base ao artigo 23.4 e 5 da citada lei, o prazo máximo para tramitar o procedemento será de tres meses contado a partir do día seguinte ao da publicación da convocatoria no Diario Oficial de Galicia, transcorrido este, a solicitude poderá entenderse desestimada por silencio administrativo negativo

Exentos de presentar solicitude

• Non terán que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar durante o curso 2020-21

eii      Presentación da solicitude

• Deberán presentar solicitude os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado que non presentou solicitude de material escolar en forma ou resultou excluída.
  •  A solicitude será única para todos os fillos que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2020-21
  •  Dito formulario tamén se pode obter
    • No centro docente
    • No portal educativo http: edu.xunta.gal
    • Descargalo directamente dende este enlace

Prazo para presentar a solicitude

• 10 días  hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial   de Galicia (16 novembro-27 novembro)

·        Documentación complementaria. Ver o artigo 9 da orde. Acceso directo a orde premendo aqui

Protocolo comedor

Nos arquivos adxuntos publicamos o Plan de adaptación a situación Covid-19 do comedor escolar.

Este protocolo estará sometido a cambios e revisións según a situación epidemiolóxica.

Comezo de curso 202/2021. Incorporación gradual do alumnado.

Publicada a Resolución do 1 de setembro da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación educativa pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/2021.

Pregase a máxima puntualidade nas entradas e saídas.

O horario de atención de dirección e secretaría realizarase SEMPRE con cita previa.

Protocolos de adaptación a situación Covid

O equipo docente pon a disposición da comunidade educativa o Plan de adaptación a situación Covid, o plan de acollida e o Plan de continxencia. A estes plans iranse engadindo as modificacións que incorporen a Consellería de Educación e Sanidade.

Podense consultar aqui os documentos premendo en cada un deles. Plan de adaptación a situación Covid, Programa de acollida e Plan de Continxencia

Para facilitar a comprensión dos mesmos deixamos unha presentación onde se destacan os puntos mais importantes para as familias.

Nota informativa: Adaptación do curso escolar 2020/2021 pola COVID-19

En relación ao inicio de curso comunicamos que o equipo directivo está a traballar na elaboración dos protocolos coas novas normas e medidas seguindo as indicacións da Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade e que daremos a coñecer a partires de setembro coa finalidade de garantir a seguridade de todos os membros da comunidade educativa.

Asemade informamos que o curso de xeito presencial iniciarase o 10 de setembro.

Entre todos conseguiremos unha contorna escolar segura.

Listado de libros para o curso 2020/2021

Nos arquivos adxuntos podense consultar a listaxe de libros para o curso 2020/2021.

INFANTIL

Curso 2020/2021

1º DE ED.PRIMARIA

3º DE ED.PRIMARIA