NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Fin de curso 2016/2017

Deixámosvos os videos deste fin de curso 2016/2017

Fotos saída a Baiona

No seguinte enlace podedes ver unhas poucas fotos da saída de fin de curso a vila de Baiona, os nenos e nenas do Pondal o pasaron xenial! En breve teredes nesta web un video da excursión.

Programa Atrévete

Este curso participamos no programa de innovación educativa "Eduemprende"co proxecto "Unha empresa na miña aula" no que resultou premiada unha alumna de 5º curso.

Preme aqui para ler a nova na páxina da Consellería de Cultura,Educación e Ordenación Universitaria

Mural en homenaxe a Eduardo Pondal

O muro do cole está xa rematado! Durante toda esta semana a artista Vanesa Álvarez , en colaboración co Concello de Vigo pintou un mural en homenaxe a Eduardo Pondal.

Preme aqui para ler a nova no Faro de Vigo

Visita a Vitrasa

O alumnado de 3º e 4º de E.P. visitaron as instalacións de vitrasa o pasado xoves

VIDEO VISITA A VITRASA por pondalsampaio

Obradoiro: "Ponlle as pilas ao teu bocata"

A Consellería do mar dentro do programa Aliménta-T Ben trouxonos o obradoiro "Ponlle as pilas ao teu bocata" coa finalidade de dar a coñecer a importancia das conservas e os mariscos na nosa alimentación.

VIDEO OBRADOIRO PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA por pondalsampaio

Fondo solidario de libros e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en E.P. para o curso 2017/2018

Publicada a ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Preme para ler a Orde

A presente Orde integra as diversas modalidades de gratuidade solidaria dos libros de texto dos niveis obrigatorios de ensino

• Fondo solidario de libros de texto en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.
  • Axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de Educación Primaria.
  • Axudas para adquirir material escolar para o alumnado matriculado en Educación Primaria.

REQUISITOSPreme para ler or requisitos da convocatoria.

Para solicitar estas axudas é preciso presentar o Anexo I (preme para  acceder ao formulario) ou ben solicitalo na secretaría do centro.

Plazo de presentaciónDo 23 de maio ao 23 de xuño

Publicación listaxe definitiva de solicitudes de admisión para o curso 2017/2018

No arquivo adxunto publicamos a listaxe definitiva de solicitudes admitidas para o vindeiro curso 2017/2018

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE MATRÍCULA