NOVAS DO CEIP EDUARDO PONDAL

Protocolo comedor

Nos arquivos adxuntos publicamos o Plan de adaptación a situación Covid-19 do comedor escolar.

Este protocolo estará sometido a cambios e revisións según a situación epidemiolóxica.

Comezo de curso 202/2021. Incorporación gradual do alumnado.

Publicada a Resolución do 1 de setembro da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación educativa pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/2021.

Pregase a máxima puntualidade nas entradas e saídas.

O horario de atención de dirección e secretaría realizarase SEMPRE con cita previa.

Protocolos de adaptación a situación Covid

O equipo docente pon a disposición da comunidade educativa o Plan de adaptación a situación Covid, o plan de acollida e o Plan de continxencia. A estes plans iranse engadindo as modificacións que incorporen a Consellería de Educación e Sanidade.

Podense consultar aqui os documentos premendo en cada un deles. Plan de adaptación a situación Covid, Programa de acollida e Plan de Continxencia

Para facilitar a comprensión dos mesmos deixamos unha presentación onde se destacan os puntos mais importantes para as familias.

Nota informativa: Adaptación do curso escolar 2020/2021 pola COVID-19

En relación ao inicio de curso comunicamos que o equipo directivo está a traballar na elaboración dos protocolos coas novas normas e medidas seguindo as indicacións da Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade e que daremos a coñecer a partires de setembro coa finalidade de garantir a seguridade de todos os membros da comunidade educativa.

Asemade informamos que o curso de xeito presencial iniciarase o 10 de setembro.

Entre todos conseguiremos unha contorna escolar segura.

Listado de libros para o curso 2020/2021

Nos arquivos adxuntos podense consultar a listaxe de libros para o curso 2020/2021.

INFANTIL

Curso 2020/2021

1º DE ED.PRIMARIA

3º DE ED.PRIMARIA

2º DE ED.PRIMARIA

4º DE ED.PRIMARIA

E.DIXGAL

5º DE ED.PRIMARIA

6º DE ED.PRIMARIA

Axudas Municipais para comedor, libros e material escolar para o curso 2020/2021

Publicadas as Axudas municipais para comedor, libros e material escolar para o curso escolar 2020/2021.

A presente convocatoria integra diversas axudas

• Axudas para libros e material escolar na 2º etapa de Educación Infantil ( 3, 4,e 5 anos).
  • Axudas para comedor escolar  para o alumnado matriculado en Educación Infantil  e en Educación Primaria.

Para solicitar estas axudas é preciso solicitar cita previa a través de www.vigo.org ou nos teléfonos 010 ou no 986 810 260

Plazo de presentación: Do 26 de xuño ao 23 de xullo

Extracto das bases publicadas no BOPPO o 25 de xuño

Publicación da listaxe definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso 2020/2021

Publicación do listado definitivo de alumnado admitido para o vindeiro curso 2020/2021

Plazo de matrícula: 1 ao 10 de xullo

Seguindo o establecido na Lei de protección de Datos estas listaxes non serán publicadas na páxina web do centro. Poden consultarse nos taboleiros do centro.

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2020/2021

Publicación do listado provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2020/2021

Informamos de que todo o alumnado que presentou solicitude de admisión no centro resultou admitido.

Lembramos tamén os prazos do proceso

Horario de atención a pais

Equipo de dinamización da lingua galega

Muro da Igualdade