Blogues

5º DE INFANTIL

6º A DE INFANTIL

6º B DE INFANTIL

1º A : @s alumn@s desta clase coñecemos a García Barros.

Realizamos lecturas de contos en galego e fixemos o noso debuxo do libro.

E cos debuxos, montamos un mural na nosa aula.

O día do Libro, o alumnado de 1º B fixemos varias actividades. Primeiro lemos un libro da biblioteca, logo fixemos unha ficha de lectura e, por último, fixemos o noso mural debuxando cada un as portadas do conto que leran.

Traballo realizado pol@s alumn@s de 2º A.

Día do libro en 2º B. Lectura de " Don Quijote" nun libro adaptado á súa idade, elaboración dun cartel coas portadas do seu libro favorito e resposta á pregunta: Un libro é...?

Os nen@s de 2ºC para celebrar este día, debuxamos as portadas dos nosos contos favoritos.

En 3º A, o alumnado fixo as lecturas dos relatos  “ O Negro” e “ O Aplauso” nas que puideron observar que non todo é o que parece.

Ademais, tamén leron o conto de García Barros “ O raposo e o galo” e visualizaron a obra de teatro deste mesmo  título representada nas xornadas de teatro “ Olimpio Arca”.

En 3º B @s alumn@s realizaron una lectura colectiva de “ Don Quixote” e traballaron sobre esta obra e o seu autor.

En 4º recibiron a visita do escritor Xosé Luna ao que lle recitaron algúns dos seus poemas e con el construiron  outros novos a modo de xogo.

Os de 5º curso tamén interactuaron con Xosé Luna e ata lle bailaron.

En 6º A o Día do Libro adicámolo a descubrir a un autor estradense Manuel García Barros. Realizamos unha pequena investigación sobre a súa vida e lemos o conto do Galo e o Raposo.

En 6º B o Dìa do Libro expuxemos unha biografía sobre Manuel García Barros que previamente elaborou o alumnado e lemos un conto do libro Contiños da Terra “ Agárrense Señores!”. Tamén lemos o conto "O negro".
En días anteriores investigamos en internet sobre O Dia do Libro e vimos algúns vídeos de edicións pasadas

Álbum dixital do Concurso "A Estrada creativa. De onde comes?"

Dende Camiño Circular, como agradecemento na participación no Concurso "A Estrada creativa. De onde Comes?", envíannos este álbum dixital, no que se inclúen as creacións gañadoras nas distintas modalidades.

Acceso ao álbum, pinchar AQUÍ

CAMIÑO CIRCULAR

Dende a cooperativa de dinamización rural Camiño Circular propuxéronnos a participación no concurso "A Estrada Creativa" e no obradoiro "Eu como do local", con obxecto de poñer en valor a producción local do noso concello.

Os alumnos de primaria participamos na modalidade de debuxo, narrativa e poesía.

Os alumnos de 6º de primaria participamos no obradoiro "Eu como do local". Acercáronse ata o noso cole Mar e Laura con unha Caixa de Nadal con productos que se elaboran nas distintas parroquias de A Estrada como por exemplo o queixo de Santeles, ou a marmelada e froita deshidratada de Santa Cristina de Vea, as galletas de arándanos de Codeseda, os ovos de Vea, o turrón e o chocolate artesán da pastelería Mimela, os chourizos de Barbude e da carnicería Codesido, o mel de Moreira, o mosto de mazá e a sidra de Agar, Ribela e Callobre ¿sábedes que A Estrada é unha gran productora de mazás?... Tamén temos aceite si.. aceite!! nas parroquias de Moreira e Callobre, é un aceite que parece feito de exprimir aceituna, xa que non está refinado.... Nestes obradoiros aprendimos a riqueza dos productos de temporada elaborados no noso concello, e poidemos reflexionar sobre os riscos dunha mala xestión dos recursos alimentarios.

O noso agradecemento a esta cooperativa que nos ensinou todos os productos do noso concello.

LECTOESCRITURA DE PALABRAS CON SINFÓNS

Actividades para practicar a lectura e escritura de palabras con sinfóns.

ACTIVIDADES VARIADAS

Para acceder a todos os arquivos pinchades en "adxuntos" , aparécevos a lista ao final da

páxina; seleccionades con dobre "clic" o ficheiro que queirades ver.

Día de Rosalía 3º e 4º cursos

Os alumn@s de 3º e 4º , festexamos o día de Rosalía con diversas actividades, entre elas , lendo e escoitando os seus poemas. Tamén traballamos as emocións mentras pintabamos os seus retratos.

Día de Rosalía 3º e 4º cursos

Atranques 5º Primaria

Representación do traballo realizado polo alumnado de 5º A e 5º B. Este ano por mor da normativa sanitaria, os atranques foron realizados en cada aula por separado, aquí vai un pequeno exemplo.

Vivas 5º Primaria