Celebrámolo día da Paz

O venres 30 de xaneiro, tal como estaba previsto e a pesar da chuvia, os nenos/as e mestres/as disfrutamos dun gran día, o día da Paz, tendo como figura de referencia a Malala, premio Nobel da Paz no 2014.

Os cativos, despois do recreo, realizaron talleres nos que pintaron as palabras que para eles representan paz e así xuntos construimos  unha escola para todos, para todos os nenos e nenas que non poden ir ao colexio como Malala.

Ademais pintaron un símbolo para agasallar ao seu compañeiro/a, un símbolo para compartir.

Logo dos obradoiros, fixemos un acto colectivo no que se  leron os seus escritos pola paz: manifesto , bos desexos, poemas e a vida de Malala.  Grazas a todos  polas vosas belas palabras e o traballo realizado.

A mestra Rita leunos un libro moi interesante: “La escuela secreta de Nasreen” e finalmente cantamos a canción de Juanes “Es tiempo de Cambiar”.

Pola paz día a día. Por unha escola para todos, unha escola de calidade. Por todos os cativos para que a maxia da educación faga de vós mulleres e homes de paz de hoxe e de mañá.