try another color:

Taboleiro

CURSO 2021-2022: CALENDARIO DE REUNIÓNS DE FAMILIAS- TITOR/A

Estimadas familias:

Detallamos a listaxe de reunións que se van a levar a cabo ANTES DO COMEZO DAS CLASES.

Recordamos igualmente que as clases darán comezo o vindeiro día 9 de setembro no horario de 9-14h.

Campaña Screening Visual 2021

Dentro do Proxecto ApS "A visión na contorna educativa" a Facultade de Óptica e Optometría da Universidade de Santiado de Compostela realizará ao alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria (1º, 2º e 3º) cuxas familias den o seu consentimento, un screening visual para a detección rápida de posibles problemas visuais.

RECOMENDACIONS SOBRE A ACTUACION DAS FAMILIAS COVID19

RECOMENDACIÓNS SOBRE A ACTUACIÓN DAS FAMILIAS  AO COVID19

ENTRADAS E SAIDAS: CURSO 2020-2021

Apreciadas familias:

Informamos das normas a seguir nas entradas e saídas do alumnado a partir do vindeiro luns 14 de setembro. Lembramos que queda prohibido a entrada ao centro dos acompañantes excepto no caso de alumnado de Educación Infantil que poderá entrar acompañado dun responsable.

ENTRADAS

ACLARACIÓN

ACLARACIÓN IMPORTANTE SOBRE MATERIAL COVID PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS DE EDUCACIÓN INFANTIL

O vindeiro venres 4 de setembro ás 11:30 levarse a cabo unha reunión coas familias do alumnado de 3 anos de Educación Infantil onde se falará sobre o comezo do curso, organización, metodoloxía, etc. e se resolverán todas aquelas dúbidas que poidan xurdir.