AXUDAS PLAN MADRUGA

Estimadas familias:

Poñemos no seu coñecemento que no día de hoxe, saiu publicada no Boletin Oficial Provincial  a Resolución da Xunta do Goberno Local de Ribeira pola que se convocan as axudas municipais dirixidas a familias de escolares que empregan os servicios de Madrugadores nos centros publicos e concertados de educacion Infantil e primaria no Concello de Ribeira.

Os requisitos necesarios para ser beneficiario da axuda son:

1. Que a unidade familiar de convivencia estea empedroada no Concello de Ribeira
  2. Convivir cos alumnos para que se solicitan as axudas.
  3. Que os/as alumnos/as para os/as que se solicitan as axudas estean matriculados/as  ou teñan reserva de matrícula en centros públicos ou concertados, en segunda etapa de educación infantil e primaria no termo municipal de Ribeira.
  4. Que o horario laboral de ambos os dous proxenitores, no caso de familias monoparenteias do/da proxenitor/a, sexa incompatible co horario do/da menor escolarizado/a en Ribeira.

Achegamos a convocatoria a través deste enlace:

Saúdos, a Dirección.