try another color:

Horario de 14:00 h ata as 16:00 h

Teléfono da ANPA: 650199162

ANPA: anpapalmeira@hotmail.com

O Comedor Escolar do noso Centro está xestionado integramente pola ANPA do colexio. O Centro só cede as instalacións e a ANPA é a responsable do coidado dos nenos/as que utilizan o comedor. Para a utilización deste servizo deberánse poñer en contacto coa ANPA, podendo asistir todos os días ou de xeito esporádico.

Os menús están deseñados por expertos nutricionistas e aprobados pola Xunta de Galicia polo que garanten o aporte óptimo de nutrientes para unha dieta equilibrada adaptado á idade dos nenos e nenas. Tamén se teñen en conta as circunstancias especiais que poidan ter algúns nenos ou nenas: alerxias...

As tarifas para este curso son de 4.70 € para os nenos e nenas que utilizan o servizo con carácter fixo (prezo subvencionado pola ANPA grazas as axudas da Xunta de Galicia)e 6 € para aqueles que o utilizan de forma esporádica.

A empresa de catering José Fajardo - Grupo Chicolino é a encargada deste servizo no noso centro.

Normativa do Servizo de Comedor 2021-2022