MARTES FARELEIRO POLO ENTROIDO

A pasada semana festexamos no cole o Entroido levando a cabo diferentes actividades. Entre elas, gozamos do martes fareleiro recollendo unha das tradicións máis emblemáticas do Entroido galego: o FARELEIRO.

PREME NA IMAXE para ver como disfrutamos todos xuntos desta festividade!

ADMISIÓN 2020

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020/2021.

TEDES TODA A INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE.

MATRÍCULA  2020-2021

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR NO CENTRO DO   1-20 DE MARZO:

-SOLICITUDE  ED550B BEN CUMPRIMENTADA E ASINADA.(No caso de separación os dous proxenitores)

-LIBRO DE FAMILIA.(Fotocopìas Compulsadas)

-CERTIFICADO DE PADRÓN (Unidadefamiliar)

-Certificado do lugar de traballo o Sentencia de separación si é necesario.(Puntuación Baremo)

-PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS: antes do 25 de abril.

-PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS: antes do 15 de maio.

-FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA: 20-30 DE XUÑO.

DOCUMENTACIÓN PARA MATRÍCULA (NO CASO DE SER ADMITIDO/A)

-IMPRESO DE MATRÍCULA CUBERTO E ASINADO.(No caso de separación ,polos dous proxenitores e aportación da documentación axeitada)

-IMPRESOS ENTREGADOS POLO COLEXIO CUMPRIMENTADOS E ASINADOS.

-CERTIFICADO MÉDICO DO PEDIATRA.

-FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA.

-2 FOTOGRAFÍAS.

PORTAS ABERTAS 2020

MENÚ MARZO 2020

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O pasado xoves día 30 de Xaneiro conmemoramos no cole o "DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ" cantando todos xuntos polo planeta.

Aquí tedes o enlace a algunhas fotiños.

SAÍDA dos cuartos e de 3º de Primaria

CURSO: 19/20

DATA:    24/01/2020

LUGAR:  Aula da Natureza Cambón-Cíes

Guay Fai clic aquí para saber máis Guiño

FESTIVAL DE NADAL 2019

O pasado martes festexamos no cole o Festival de Nadal cunha chea de actuacións marabillosas.

Aquí tedes o enlace ao blogue onde podedes atopar fotos do alumnado, grazas a todos/as por acompañarnos e gozar coa arte dos nosos nenos e nenas.

BO NADAL FAMILIAS, que pasedes unhas boas festas.

1º CONCURSO DE POSTAIS DIXITAIS DE NADAL

Este ano convocamos o 1º CONCURSO DE POSTAIS DIXITAIS DE NADAL. No enlace tedes recollidas todas as vosas aportacións e tamén a selección das finalistas. GRAZAS A TODOS/AS POLA VOSA PARTICIPACIÓN!

Esta é a postal gañadora. NORABOA HÉCTOR ZABALETA VERDE!!!

RECREOS RESIDUOS CERO

Na liña do noso proxecto "Mosteiro en verde", desde o centro propoñemos esta iniciativa para reducir o consumo de residuos no noso día a día. Para isto propoñemos o reto "MERENDAS CERO RESIDUOS", coa finalidade de motivar ao noso alumnado a reducir os residuos nos seus almorzos, así como de evitar, na medida do posible, o emprego de briks, botellas, envases de plásticos e o papel de aluminio.

RETO: INTENTAREMOS COMER FROITA E EMPREGAR ENVASES REUTILIZABLES E CANTIMPLORAS.

Continuamos co noso compromiso de coidar do medioambiente...

I CONCURSO DE POSTAIS DIXITAIS DE NADAL

in

Este ano desde o centro convocamos o "I CONCURSO DE POSTAIS DIXITAIS" para elixir a postal de Nadal que se convertirá na felicitación oficial de Nadal do noso centro.

Animádevos a participar e crear a vosa postal de Nadal de xeito dixital antes do 2 de decembro. Cal será a elixida?