II CONCURSO DE POSTAIS DIXITAIS DE NADAL

Este ano, máis que nunca, a ilusión pola chegada do Nadal debe estar presente no noso cole. Convocamos o "II CONCURSO DE POSTAIS DIXITAIS DE NADAL". Animádevos a participar, a vosa postal pode ser a felicitación de Nadal do cole!

PLAZO MÁXIMO DE ENTREGA: LUNS 14 DE DECEMBRO

AXUDAS PARA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Foi publicada pola Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en E.Primaria,Secundaria e E.Especial (Orde do 6 de novembro 2020).O ALUMNADO BENEFICIARIO DA AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR NO CURSO 2020-21 XA TEN CONCEDIDA  AXUDA NON NECESITA PRESENTAR SOLICITUDE.

-TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE  o alumnado que non foi benefciario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

• FORMA DE PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE:

Unicamente de forma presencial no centro educatio no que estea matriculado o/a alumno/a.

•PRAZO:  Para o alumnado matriculado no centro no día de publicación da orde no Diario Ofcila de Galicia:10 días hábiles a partr do seguinte á publicación no Diario Ofcial de Galica, é dicir, do 16 ao 27 de novembro de 2020

PARA MÁIS INFORMACIÓN E DESCARGA DOS IMPRESOS PREMA NESTE ENLACE :   DOGA

7ª EDICIÓN DO CONCURSO "COÑECE + O TEU AEROPORTO"

in

A nosa alumna XIANA FIGUEROA VILA resultou elixida como gañadora da 7º edición do concurso de debuxo "Coñece + o teu aeroporto" grazas aos votos dos traballadores, pasaxeiros e visitantes da exposición organizada na Terminal do aeroporto.

NORABOA XIANA!Sorriso