Axudas para alumnado con NEAE para o curso 2024-2025

Na Resolución de 12 de abril de 2024, de la Secretaría de Estado de Educación ( BOE de 19 de abril de 2024,  Núm. 96 ) convócanse axudas para alumnado con con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

O prazo de presentación de solicitude abrangue dende o 30 de abril ata o 13 de setembro de 2024.

No seguinte enlace poderán acceder a todoa a información da convocatoria: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/como-solicitarla.html#pasos-para-solicitarla

PRANTAS AROMÁTICAS NA NOSA HORTA

Este ano o equipo da Horta creamos un "Sendeiro de Aromáticas" para estimular os SENTIDOS do noso alumnado. As plantas aromáticas son unha parte importante da HORTA, xa que estas aportan grandes beneficios. Investigamos os usos e beneficios (medicináis e culinarios) e coa información fixemos un caderno de campo sobre aromáticas para a Biblio. Ademáis grabamos na radio un podcast con todo o aprendido e con iso crearemos uns códigos QR que puxemos no sendeiro baixo a planta correspondente. Esperamos que vos guste o traballo!

Preme na imaxe

LISTAXES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-25

XA ESTÁN PUBLICADAS NO TABOLEIRO DO CENTRO AS LISTAXES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-25.

AS FAMILIAS PODERÁN ACCEDER  TAMÉN A TRAVÉS DA SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA.

LEMBREN QUE EN NINGÚN CASO  O CENTRO PROPORCIONARÁ INFORMACIÓN SOBRE AS LISTAXES DE XEITO TELEFÓNICO.

AVALIACIÓNS DE DIAGNÓSTICO

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.
Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias:

GAÑADORES DO PREMIO CONVIVIMOS 2023

A Consellería de Cultura, Educación, FP e universidades resolveu o pasado 8 de xaneiro a primeira edición do Premio ConVivimos que ten por obxectivo recoñecer o bo traballo e o compromiso dos centros escolares a prol da convivencia e o benestar.

O Colexio CEIP Mestre Martínez Alonso, en Mos, e o Instituto IES Xelmírez I, en Santiago de Compostela, obtivemos o primeiro premio na categoría de Primaria e Secundaria, respectivamente.

O conselleiro destacou o labor dos centros premiados na elaboración de propostas para fortalecer o respecto e a equidade entre alumnado, docentes e membros do equipo educativo. “Esta primeira convocatoria contou coa participación de máis de 50 centros de toda Galicia das distintas etapas, o que demostra o compromiso da comunidade educativa galega coa convivencia e a tolerancia no entorno escolar”, salientou.

Unha comisión de selección avaliou os proxectos presentados, tendo en conta aspectos como a calidade das accións desenvolvidas, a coordinación docente, a implicación da comunidade educativa, o impacto no proceso de ensino-aprendizaxe e a súa repercusión no conxunto do centro, entre outros.

O centro recibiu  un importe de 5000€  correspondente á dotación do Primeiro premio. Pola súa banda o profesorado implicado recibirá unha certificación de premio de innovación educativa cunha equivalencia de 30 horas de formación permanente do profesorado para a persoa coordinadora e 20 horas para o profesorado participante.

CALENDARIO ESCOLAR 2023-24

NO ADXUNTO PODEN ACCEDER Á ORDE QUE REGULA O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2023-24 OU A TRAVÉS DO ENLACE.

O CURSO ABRANGUERÁ DO 11 DE SETEMBRO DE 2023 AO 21 DE XUÑO 2024

PERÍODOS DE VACACIÓNS:

1. NADAL: desde o día 22 de decembro de 2023 ata o día 7 de xaneiro de 2024, ambos inclusive.

2. ENTROIDO: os días 12, 13 e 14 de febreiro de 2024

3. SEMANA SANTA: desde o día 25 de marzo ata o día 1 de abril de 2024, ambos inclusive

A CONSELLERÍA ESTABLECEU O DÍA DO ENSINO O VINDEIRO 7 DE DECEMBRO DE 2023, POLO QUE ESE DÍA NON É LECTIVO.

O CENTRO SOLICITOU O 13 DE OUTUBRO COMA DÍA DE LIBRE DISPOSICIÓN, POLO QUE NON SERÁ LECTIVO.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-24

NO ADXUNTO PODEN CONSULTAR OS LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 2023-24.