FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2019/20

A CONSELLERÍA VEN DE CONVOCAR O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AS AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO  MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2019-20.

NOS ADXUNTOS PODEN ACCEDER Á INFORMACIÓN ENVIADA ÁS FAMILIAS.

SEGUINDO O LINK Á APLICACIÓN INFORMÁTICA FONDOLIBROS  PODERÁN ACCEDER A TODA A INFORMACIÓN DO PROCESO E AOS ANEXOS .

PROCESO DE ADMISIÓN 2019-20

PODEN CONSULTAR AS LISTAS DEFINITIVAS DO ALUMNADO ADMITIDO NO ARQUIVO ADXUNTO OU BEN NOS TABOLEIRO DO CENTRO.

O PRAZO DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO.

AS FAMILIAS RECIBIRÁN UNHA CARTA DO CENTRO COAS INSTRUCCIÓNS , DOCUMENTACIÓN NECESARIA E DATA DA REUNIÓN CO EQUIPO DE PROFESORAS DE INFANTIL.

Clasificados para a Fase Final XIX Rebumbio Matemático Curso 18/19

O NOSO CENTRO PARTICIPA NO REBUMBIO MATEMÁTICO CON DOUS EQUIPOS DE 6º CURSO QUE O PASADO VENRES 26 DE ABRIL ENFRENTÁRONSE AOS COLEXIOS DA ZONA DE VIGO.

AMBOS FIXÉRONO MOI BEN E ONTE RECIBIMOS A MAGNÍFICA NOTICIA DE QUE UN DELES ESTÁ CLASIFICADO PARA A GRAN FINAL QUE TERÁ LUGAR O VINDEIRO 24 DE MAIO NA CORUÑA.

NORABOA AO NOSO ALUMNADO QUE FIXO UN GRANDE ESFORZO E ESPECIALMENTE ÁS FINALISTAS: MARA, EVA E NOELIA, E TAMÉN Á MESTRA TERE QUE ORGANIZA A PARTICIPACIÓN DO NOSO CENTRO NA ACTIVIDADE.

TERCEIRA CHARLA DA ESCOLA DE FAMILIAS

MAÑÁ MARTES 7 ÁS 17:00h NA BIBLIOTECA DO CENTRO  TEREMOS A CHARLA DE ROCÍO ÁLVAREZ RODRÍGUEZ SOBRE COMUNICACIÓN EFICAZ( DISCIPLINA POSITIVA ).

TODAS AS FAMILIAS ESTADES INVITADAS.

“DEPO AVENTURA A LANZADA” E "CAMPAMENTOS POLIDEPORTIVOS PRÍNCIPE FELIPE " 2019

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEN CONSULTAR AS BASES PARA A SOLICITUDE DE PRAZAS NOS CAMPAMENTOS DE VERÁN DA DEPUTACIÓN NA LANZADA E NOSCAMPAMENTOS POLIDEPORTIVOS PRÍNCIPE FELIPE  .

ESCOLA DE NAIS/PAIS : CHARLA INFORMATIVA

NO DOCUMENTO ADXUNTO ATÓPASE A INVITACIÓN A TODAS AS FAMILIAS DO CENTRO PARA AS CHARLAS INFORMATIVAS PROGRAMADAS POLO CENTRO DENTRO DO PROGRAMA " ESCOLA DE NAIS/PAIS"

A PRIMEIRA DELAS CELEBRARASE O VINDEIRO 12 DE MARZO E VERSARÁ SOBRE  A ADICCIÓN AOS DISPOSITIVOS MÓBILES. AQUÍ TEDES O CARTEL.