CONCURSO DE RECEITAS DE ENTROIDO

SOLICITUDE ADMISIÓN ALUMNADO NOVO 2021-22

NO ADXUNTO "CARTEL ADMISIÓN" PODEN CONSULTAR DIVERSOS ASPECTOS DO PROCEDEMENTO PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN CARA AO VINDEIRO CURSO 2021-22 QUE COMEZA O VINDEIRO 1 DE MARZO.

PODEN DESCARGAR NESTE ENLACE O FORMULARIO ED550B  OU BEN NO DOCUMENTO ADXUNTO CORRESPONDENTE.

COMO ALTERNATIVA Á TRADICIONAL XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA AS FAMILIAS DADA A IMPOSIBILIDADE DE REALIZAR A MESMA DE XEITO PRESENCIAL  POLA SITUACIÓN SANITARIA ACTUAL AQUÍ DEIXAMOS UN ENLACE Á VISITA VIRTUAL.

TAMÉN TEDES AQUÍ UN VÍDEO DAS MESTRAS DE

INFANTIL PARA QUE COÑEZADES A METODOLOXÍA

DE TRABALLO.

CARTAS DE GRATITUDE POLA PAZ

Un cole onde traballamos para que os soños se fagan realidade... Este é o noso proxecto, esta é a nosa labor.

Gracias @RozalenMusic Si antes éramos fans, ahora nos tienes enamorados!

As nosas #CartasDeGratitudePolaPaz están chegando... Felicidade inmensa... #Educación

ESCOLA DE FAMILIAS EDUCANDO 2.0

Queridas familias, o vindeiro martes 19, volvémonos a ver as caras na Nova Escola de Familias EducANDO 2.0. Nesta ocasión, grazas á colaboración co CFR de Vigo, estará con nós D. José Torres Meira, Experto en Investigación da Ciberdelincuencia.

ESCOLA DE FAMILIA EDUCANDO 2.0

Queridas familias queremos convidarvos neste 2021 á Nova Escola de Familias EducANDO 2.0. Neste ano, non queriamos perder o legado que deixou a nosa antiga orientadora Isaura Cachera e vos animamos a participar dende a plataforma WebEx a primeira das nosas charlas para educar todes xuntes.

n/d

FELICITACIÓN NADAL EDUCACIÓN INFANTIL

BO NADAL

II FESTIVAL DE CURTAMETRAXES POLA DIVERSIDADE

DÍA INTERNACIONAL DOS DEREITOS DOS ANIMAIS

MÁSCARAS PARA O ALUMNADO

Más de 700 imágenes gratis de Mascarilla y Carnaval - PixabayA ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E). (DOG Núm. 230 Venres, 13 de novembro de 2020)  establece  o mecanismo de distribución de máscaras ao alumnado ás familias cunha renda per cápita igual ou inferior ao limiar de 6.000 €.

INSTRUCCIÓNS PARA ENTRAR NO WEBEX PARA O ENSINO NON PRESENCIAL

Cisco Webex | DescargarNOS ADXUNTOS PODEDES SEGUIR AS INSTRUCCIÓNS PARA ACCEDER AO WEBEX BEN DENDE UNHA TABLET OU MÓBIL, BEN DENDE O ORDENADOR OU VEN A TRAVÉS DO ENLACE

COMO ENTRAR NA AULA VIRTUAL DO COLE CON SEGURIDADE

PRIMARIA ESTREA NOVO BLOGUE

CONVIVENCIA ESTREA NOVO BLOGUE

INFORMACIÓN IMPORTANTE DA ANPA

Estimados nais e pais:

Dende a Asociación de Nais e Pais de Alumnos (ANPA) do CEIP MESTRE MARTÍNEZ ALONSO dámosvos a benvida ao novo curso escolar 2020/2021, co obxectivo de animarvos a participar connosco das iniciativas e na educación dos nosos fillos e fillas.

CIRCULAR ORGANIZACIÓN COVID CURSO 2020-21

Covid-19 Virus Coronavirus - Imagen gratis en PixabayNO ADXUNTO PODEN ACCEDER A UN RESUMO DA ORGANIZACIÓN DO CENTRO PARA O CURSO 2020-21, COAS MEDIDAS ADOPTADAS ESPECIALMENTE NA REGULACIÓN DAS ENTRADAS E SAÍDAS DO CENTRO. TAMÉN ACHEGAMOS RESPOSTAS A ALGUNHAS DAS  PREGUNTAS MAIS FRECUENTES .

CALENDARIO ESCOLAR 2020-21

NO ADXUNTO PODEN ACCEDER Á ORDE QUE REGULA O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2020-21 OU A TRAVÉS DO ENLACE.

O CURSO ABRANGUERÁ DO 10 DE SETEMBRO DE 2020 AO 22 DE XUÑO 2021

PERÍODOS DE VACACIÓNS:

1. NADAL: desde o día 23 de decembro de 2020 ata o día 7 de xaneiro de 2021, ambos inclusive.

2. ENTROIDO: días 15, 16 e 17 de febreiro de 2021.

3. SEMANA SANTA: desde o día 27 de marzo ata o 5 de abril de 2021, ambos inclusive.