CALENDARIO ESCOLAR 2018-19

NO LINK PODEN ACCEDER Á ORDE QUE REGULA O CALENDARIO ESCOLAR DO CURSO 2018-19 OU A TRAVÉS DO DOCUMENTO ADXUNTO.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-19

Nos arquivos adxuntos poden consultar AS LISTAXES  das axudas de libros e material de 1º e 2º de Primaria, as axudas de Material  concedidas de 3º a 6º ( VALES ) e a LISTAXE DEFINITIVA   do fondo de libros de 3º-4º-5º e 6º de E. PRIMARIA co reparto de libros efectuado.

MOI IMPORTANTE:

LEMBRAMOS ÁS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3º-4º E 6º DE PRIMARIA QUE, COMA SE INDICOU NA NOTA ADXUNTA AO BOLETÍN,  HAY LOTES DE LIBROS COMPLETOS PARA TODOS  ELES.

INFORMACIÓN DOS SERVIZOS OFERTADOS E XESTIONADOS POLA ANPA DO CENTRO

NOS ADXUNTOS AS FAMILIAS DO ALUMNADO PODERÁN OBTER A  INFORMACIÓN SOBRE OS SERVIZOS DE COMEDOR , AULA MADRUGA E PISCINA E DESCARGAR OS FORMULARIOS DE INSCRICIÓN CORRESPONDENTES PARA O VINDEIRO CURSO 2018-19.

NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA DO CENTRO

O PASADO MARTES 30 DE XANEIRO O CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO APROBOU  AS NOVAS NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA  (NOF) ASÍ COMA O NOVO PLAN DE CONVIVENCIA.

AMBOS DOCUMENTOS ESTÁN Á DISPOSICIÓN DAS FAMILIAS DO ALUMNADO NA SECRETARÍA DO CENTRO PARA A SÚA CONSULTA,  AÍNDA QUE TAMÉN PODERÁN SER CONSULTADOS A TRAVÉS DOS ENLACES NESTE APARTADO.

É IMPORTANTE SINALAR QUE:

1. As normas de convivencia e conduta recollidas no NOF serán de obrigado cumprimento por parte de todos os membros da comunidade educativa.
  2. A matriculación do alumnado no centro por parte das súas familias ou titores legais  supón a aceptación e o cumprimento destas normas por parte do alumnado e de calquera  membro da súa familia ou titores legais.