BOLSAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

00/00/

1º, 2º, 5º e 6º DE E. PRIMARIA

Desde o día 1 ao 30 de xuño estará aberto o prazo para solicitar estas axudas.

As solicitudes estarán a disposición dos pais/nais/titores legais dos alumnos na secretaría do centro ou no enderezo electrónico http://www.edu.xunta.es, e pódense entregar na mesma no prazo indicado.

Terá dereito ás axudas o alumnado destes cursos que teñan unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 9.000 € no ano 2008 segundo as seguintes cuantías:

Familias monoparentais:

Ingresos ata 6.000 €: 180 €

Ingresos entre 6.000,01 ata 9.000 €: 104 €

Resto das familias:

Ingresos ata 5.400 €: 180 €

Ingresos entre 5.400,01 ata 9.000 €: 104 €

Considéranse membros da unidade familiar:

Os pais non separados legalmente e, se é o caso, o titor ou persoa encargada da garda e protección do menor.

Os fillos menores de idade, con excepción dos emancipados.

Os fillos maiores de idade con discapacidade física, psíquica ou sensorial ou incapacitados xudicialmente, suxeitos á patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

Os fillos solteiros menores de vinte e cinco anos e que convivan no domicilio familiar a 31 de decembro de 2008.

Xunto coa solicitude, debidamente cuberta, presentarase a seguinte documentación:

Fotocopia do libro de familia no que figuren todos os membros da unidade familiar.

Para calquera dúbida pode consultar persoal ou telefónicamente na dirección do Centro.