« Week of Maio 23, 2022 »
Start: 25/05/2022 21:56

Onte o alumnado de 3º e 4º de EP visitaron a nave na que as Redeiras de Cariño traballan diariamente. Foron moi ben atendidos por estas mulleres, explicáronlles en que consiste a súa profesión, faláronlles do tipo de redes que se utilizan para as distintas artes de pesca, como se cosen as redes, ensináronlles as agullas que usan, os plomos que levan as redes para afundirse,..., e moitas cousas maís, todas elas MOI INTERESANTES. Ademáis tiveron un obradoiro onde estes /as nenos/as puideron gozar facendo, tocando,... Dámoslles GRAZAS EMORMES

Start: 25/05/2022 22:03

Hoxe os/as nenos/as de 2º de EP tiveron un día moi especial, recibiron a tres expertos cesteiros: Andrés, Mario e Juan. Neste obradoiro os /as nenos/as coñeceron de primeira man este oficio tan importante no pasado, e que agora está en perigo de desaparecer. Como podedes ver cada un /unha fixo o seu cestiño e sentíronse súper orgullosos do seu traballo. Dámoslle INMENSAS GRAZAS á Andrés, Mario e Juan  por achegarse ao noso cole e  pola súa paciencia. Estamos moi agradecidos/as.

Start: 27/05/2022 09:40

Start: 27/05/2022 09:45

Para conmemorar o nacemento de ROSALÍA acudimos ao auditorio invitados pola biblioteca municipal aún espectáculo de música, o día 21 de marzo.

CON "TRUQUE MATRUQUE"   CONTOS CANTADOS

Un percorrido através do libro "Cantares galegos" de Rosalía

Start: 27/05/2022 23:05

O 16 de febreiro os alumnos de 3º,4º,5ºe 6º foron invitados pola Biblioteca municipal a un espectáculo de comedia e máxia.Un espectáculo de narración familiar.

"SUPERHEROE" a cargo de Fran Rei

Start: 29/05/2022 17:34

Espectáculo " CONTOS PARA PASALO DE MEDO"

Actividade en colaboración ca Biblioteca Municipal. Os rapaces/as de 3º,4º,5º y 6º de Educación Primaria foron ao Auditorio da Biblioteca Municipal a disfrutar do espectáculo.

Start: 29/05/2022 17:43

No mes de outubro os alumnos de Educación Infantil e Primriro e segundo de Educación Primaria acudiron ao Auditorio da Biblioteca Municipal para asistir aún espectaculo, para celebrar o día das Bibliotecas.

Era unha actividade de dinamización con música, teatro e danza de título

"Contos dos Ratos de Lonxedetodo"