Martes Decembro 21, 2021

As nenas e nenos do Club de Robótica "Camiño do Mar" de Cariño deséxanvos un Bo Nadal.

Programamos o mBot para a felicitación de Nadal.

Start: 21/12/2021 13:06

BO NADAL E FELIZ ANINOVO A TODOS/AS OS  QUE FORMADES PARTE DO NOSO COLE: NENOS/AS, FAMILIAS, COIDADORAS, CONSERXES, PERSOAL DE LIMPEZA, ANPA, CONCELLO, MESTRES/AS,.

Mércores Decembro 22, 2021
Start: 22/12/2021 17:50

"FELICITA O NADAL EN GALEGO"

Todo o alumnado e profesorado elaboraron unha tarxeta felicitando o nadal en galego.

VISITA DOS REIS MAGOS

Doutra banda:

O  día 21 de decembro os Reis Magos visitaron o noso colexio co obxectivo de recoller as cartas dos nenos/as e ofrecerlles un pequeno agasallo.

Luns Xaneiro 10, 2022
Start: 10/01/2022 17:08

Dita solicitude poderase presentar de calquera destas tres maneiras.

• Imprimindo a solicitude e cubríndoa manualmente para posteriormente presentala no centro de orixe (CEIP Manuel Fraga Iribarne).

Enlaces e arquivos descargables:

Aplicación de admisión do alumnado: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Solicitude (galego)

Solicitude (castellano)