ADMISIÓN CURSO 2024/25

Admisión 2017

PROCEDEMENTO RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN CURSO 2023/2024

NORMATIVA

• ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas la Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG. 1 de febreiro de 2017)

• Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG. 13 de marzo de 2013).

Aberto o prazo para o alumnado que pretenda continuar os estudos no centro de adscrición (alumnado 6º de educación primaria), a efectos de reserva de praza neste. Deberá presentar o modelo normalizado (Anexo I) na secretaría do centro. O prazo de presentación abrangue dende o 16 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023.

AnexoI e Anexo I bis

Procedemento de admisión alumnado curso 2023/24 O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do 1 ao 20 de marzo, ambos inclusive.

Anexo II (en galego)

Anexo III (en castelán)