Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Ed. infantil, Idioma estranxeiro

Celebramos no cole o Día das Letras Galegas

Este ano as nenas e nenos do CEIP Inmaculada sacamos os nosos instrumentos musicais para falar de Xela Arias, a quen está adicado o Día das Letras Galegas 2021

Día da Familia en 3º de primaria do CEIP Inmaculada

Con este agasallo para as familias queremos celebrar os nenos e nenas de 3º de primaria o Día da Familia, que se celebra o 15 de maio.

Os minerais en 3º de Primaria

As nenas e nenos de 3º de Primaria examinan diferentes minerais:

Día do libro 2021

Alumnas e alumnos de 2º de primaria no Día do Libro

COMUNICADO DO EQUIPO DE EDUCACIÓN INFANTIL

Para contactar e comunicarvos co equipo de Educación Infantil podedes facelo a través do correo electrónico infantilinmaculadaourense@gmail.com, no que responderemos con moito agrado ás vosas dúbidas, inquedanzas e todo aquelo que queirades enviar.

Un cordial saúdo.

Poesía dos nenos e nenas de 4º de Primaria

DESPEDIDA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O NOSO ALUMNADO DE 6º XUNTOUSE PARA DESPEDIRSE , DESEXÁMOSVOS MOI BOA SORTE NA VOSA NOVA ETAPA!!