SOLICITUDES DE AXUDAS DE COMEDOR ESCOLAR ATA O DÍA 26 DE ABRIL COV-19

TRÁMITES:

•  As solicitudes deberán tramitalas as familias por vía electrónica no portal da Xunta de Galicia.

os seguintes datos:

a) DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)
         b) Condicións de beneficiarios de comedor nas bases de datos da Consellería
         c) Nome e apelidos do titor/a; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas
         d) NOME DO TITULAR e Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.

As respostas correctas a estas preguntas serán suficientes para acreditar que estades a falar cos auténticos titores do alumnado beneficiario e que non se levanten suspicacias pola petición dese tipo de datos.

Con todo se alguén non quere dar o seu número de conta pode solicitalo en sede electrónica.

Eses datos terán que incorporarse a aplicación de comedores escolares nuns novos campos que se están a habilitar e que estarán operativos o luns ao final do día.

AXUDAS COMEDOR.pdf647.02 KB