ENQUISA DE DIAGNOSE DA CONVIVENCIA 2021

Diagnose e seguimento da convivencia escolar. Apertura da enquisa do 12 ao 29 de Abril (ambos incluídos)

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade pon en marcha a realización dunha nova enquisa que permita analizar o estado da convivencia e das novas formas nas que se está a desenvolver, como consecuencia do impacto da COVID-19 na comunidade educativa.

Esta sondaxe de carácter censual “Enquisa de diagnose da convivencia 2021” ten por finalidade coñecer a opinión dos distintos colectivos (directores e directoras, profesorado, alumnado, persoal non docente e familias) e permitirá, a través do análise das respostas obtidas, a introdución de avances e melloras neste ámbito dun xeito global e integrador.

A participación da comunidade educativa nesta enquisa é fundamental e por iso necesitamos do esforzo e da implicación dos distintos colectivos e da súa imprescindible colaboración e involucración no proceso de realización.

O  9 venres, os alumnos levarán unha clave para realizar o cuestionario. E no seguinte enlace poderá acceder ao mesmo:

Cuestionario para alumnos de 5º e 6º de Primaria

Cuestionario profesorado

Cuestionario para nais e pais (só se cubre un cuestionario por familia)

ABERTO PRAZO RESERVA DE PRAZA CURSO 2021-2022 EN CENTROS ADSCRITOS

Aberto o prazo  (11 de xaneiro ata o 8 de febrero) para a reserva de prazas nos centros de adscrición; neste caso, trátase de realizar a reserva para o alumnado de 6º EP e que continúe os seus estudos o curso 21/22 no IES MARTAGUISELA.

O alumnado que non vaia continuar os estudos de secundaria IES MARTAGUISELA,  non ten que entregar nada neste prazo.

PROCEDEMENTO:

Para poder facer a reserva existen dúas maneiras:

1. Por vía telemática, na aplicación admisionalumnado da Consellería de Educación (seguindo a Ruta “Solicitudes-Reserva-Crear”).
  2. Cubríndo a man (descargando o Anexo I que se achega a continuación).

A solicitude de reserva deberase presentar no noso centro ou mediante SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, e sendo esta a canle preferible de presentación.

Poden consultar toda a información con respecto aos pasos a seguir, para realizar a reserva no Anexo II que segue.

Anexo I (pdf reserva vía manual)
Anexo II (pasos a seguir vía telemática).

LISTA DE ADMITIDOS PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

LISTAXE DE ADMITIDOS DEFINITIVA PARA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

PREME NO ARQUIVO ADXUNTO.

Os pais dos alumnos terán que recollelas no centro a partir das 9,30 horas da seguinte maneira:

Día 16 MÉRCORES: 1ºA, 1ºB, 2ºA e 2ºB

Día 17 XOVES: 3ºA, 3ºB, 4ºA e 4ºB

Día 18 VENRES: 5ºA, 5ºB, 6ºA, 6ºB

CRITERIOS PARA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Publicouse a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E). PREME NO ARQUIVO ADXUNTO:

MENÚ COMEDOR NOVEMBRO

AQUÍ TEDES O MENÚ DE NOVEMBRO. PREME NO ARQUIVO ADXUNTO

PROTOCOLO CEIP JULIO GURRIARÁN

Aquí tedes o documento coas Normas de Convivencia e Organización Protocolo COVID que estarán vixentes durante este Curso 2020/21.
Pregamos as leades con atención e fagamos todos e todas un esforzo por cumprilas, polo ben dos nosos alumnos/as e a seguridade de todos/as.
Na páxina web do Colexio tendes tamén o arquivo .pdf do Protocolo deo Colexio e a ligazón á Guia Resumo do Protocolo da Xunta que é máis extenso e exhaustivo.

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS FONDOLIBROS 3º E 4º DE PRIMARIA CURSO 2020-21

ADXUNTO LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS EN  FONDOLIBROS

PARA 3º E 4º DE PRIMARIA CURSO 2020-21.

PREME NO ARQUIVO ADXUNTO

LISTAXE DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DA AXUDA DE LIBROS E MATERIAL 2020-21

Adxuntamos arquivo coa listaxe de admitidos e excluidos na Axuda de libros e material para o curso 2020-21

O listado de Préstamo de libros de 3º e 4º curso sairán en breve.

SOLICITUDE DE PRAZA DE COMEDOR CURSO 2020-21

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE COMEDOR PARA O CURSO 2020-21

HORARIO DE RECOLLIDA DO ANEXO:DE 10 Á 13 HORAS

OS ALUMNOS NOVOS:

PODERÁN RECOLLER O ANEXO DE SOLICITUDE NO CENTRO O DÍA 3 DE XULLO (VENRES) OU IMPRIMIR COMO ARQUIVO ADXUNTO

OS ALUMNOS QUE XA TEÑEN PRAZA:

PODERÁN RECOLLER O  ANEXO DE SOLICITUDE:

DÍA 6 (LUNS): ED.INFANTIL, 1º E 2º E 3º  DE PRIMARIA

DÍA 7 (MARTES):  4º, 5º E 6º DE PRIMARIA