Cursos dispoñíbeis

Curso de prácticas para el desarrollo de la formación inicial en herramientas tecnológicas Libro con niño

Curso de prácticas para o desenvolvemento da formación inicial das tecnoloxías

Proxecto final do curso "Actualización de ferramentas tecnolóxicas para docentes"Formación

Proxecto final do curso "Actualización de ferramentas tecnolóxicas para docentes"

Prácticas iniciais do curso de formación do profesorado

CREACIÓN DE CURSOS NA AULA VIRTUAL

.

Práctica final do módulo 2 do curso "Actualización de ferramentas tecnolóxicas para docentes"

imaxe tarefa final

CURSO DE PRÁCTICAS PARA O DESENVOLVEMENTO DA FORMACIÓN INICIAL DE FERRAMENTAS TECNOLÓXICAS

TIC

Curso en prácticas para o desenvolvemento ordenadorda formación inicial de ferramentas tecnolóxicas.

Curso de Prácticas para o desenvolvemento  de ferramentas tecnolóxicasTheatre

Curso de prácticas para o desenvolvemento da formación inicial de ferramentas tecnolóxicas.niños delante de un ordenador

Curso de webprácticas para o desenvolvemento da formación das ferramentas tecnolóxicas

Curso de prácticas para o desenvolvemento inicial de ferrramentas tecnolóxicas.

ddd

recursos tics saíndo dun ordenadorCurso para desenvolver as prácticas da formación inicial en ferramentas tecnolóxicas institucionais.

Espazo dedicado á educación a distancia para o Nivel de 5º de Educación Infantil.

Actividades a distancia  no confinamento na aula de tres anosdebuxo de nena e neno

Espazo dedicado á educación a distancia para o nivel de 6º de Educación Infantil.

Aula virtual de Lingua Galega para 2º de Primaria

Neste curso continuaremos de maneira telemática as nossas clases.

Lingua

Benvid@s á nosa aula virtual. Aquí seguiremos facendo tarefas en caso de non poder continuar de maneira presencial.

Nesta carpeta atoparedes información sobre o funcionamento da aula virtual e a aplicación Webex.

Este curso consta de un tema, no cal terás que facer as tarefas que se che indica cos recursos que se che ofrecen.

Permanece atento a todo o que debes facer

Fai a seguinte ficha de repaso

This school year will be a different one because of the situation we are living around the world. We have to change the way we are going to work, not only in English language but also in all the school subjects.

We are going to use a NEW RESOURCE: OUR VIRTUAL CLASSROOM.

This week we are going to put in practise a didactic unit and you will have to ACCES THE VIRTUAL CLASSROOM and go to:

1st: TO SHARE AND COMMUNICATE: where you can ask questions if you have got any doubt because we have got a FORUM to solve them.

2nd: TO GET INFORMATION AND LEARN: Here you can find the information the teacher wants you to learn! You have to visit some web pages, watch some videos, ...

3rd: TO WORK AND EVALUATE: Here you have to work with the contents: by doing some reading comprehension, filling the gaps, ...and finally, we will evaluate the unit with some test or activities we will prepare!

Espazo dedicado á educación a distancia para o alumnado que asiste á aula de Audición e Linguaxe do 5º curso de Educación Primaria.

0

Traballo para ó alumnado de 3º con necesidade de apoio educativo. Espazo pensado para educación a distancia.