Listaxe de libros curso 2019/2020

Xa temos dispoñible o listado de libros de texto para o curso 2019/2020 no arquivo adxunto.

Asignación das prazas vacantes aos non admitidos e solicitudes fóra de prazo. Proceso admisión do alumnado, curso 2019/2020

XA ESTÁ DISPOÑIBLE NOS TABOLEIROS DO CENTRO A LISTAXE COA ADXUDICACIÓN DE PRAZAS DOS NON ADMITIDOS E FÓRA DE PRAZO.

ENTRE O 20 E 0 30 DE XUÑO DEBE FORMALIZARSE A MATRÍCULA NA SECRETARÍA DO CENTRO PARA NON PERDER O DEREITO Á PRAZA.

PRAZOS FONDOLIBRO

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 19/20

ABERTO O PRAZO PARA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO ES MATERIAL ESCOLAR.

Mais información no arquivo adxunto.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

Estimadas familias:

Informámoslles que está publicado no taboleiro do centro, a listaxe definitiva de alumnos admitidos en 4º de Educación Infantil.

Atentamente,

A dirección do centro.

DISTRIBUCIÓN DE FROITAS ESCOLARES

Do 20 ao 31 de maio reparto de froita na escola.

SEMANA DO LIBRO

Á volta da Semana Santa, no CEIP de ESCARABOTE celebraremos a SEMANA DO LIBRO.

Contaremos con divertidas e interesantes actividades diarias que poden consultar nos arquivos adxuntos.

FONDO LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018/19

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2018/2019

Orde do 9 de maio de 2018 (DOG)Extracto da Orde do 9 de maio de 2018 (DOG)Anexos I e II: Solicitude Fondo Libros : Solicitude Telemática

PROGRAMA ALERTA ESCOLAR