MATERIAL ALUMNADO

A listaxe de material está en arquivo adxunto por cursos. No caso do alumnado de 5º de Infantil, (4 anos) a titora informará ás familias, durante a reunión de principio de curso, do material necesario.

TODO O MATERIAL DEBE VIR CO NOME ESCRITO.

Calendario escolar 2021-2022

Reunións principio de curso

Convocatoria de reunión conxunta de principio de curso.

Libros de texto curso 2021/2022

No arquivo adxunto poden atopar a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 21/22. A partir de setembro en canto estea feita a adscrición do profesorado colgaremos listaxe de material por curso.

Feliz verán!

CALENDARIO FONDOLIBROS

O calendario do fondo libros será o seguinte:

Fondolibros 2021-2022

Estimadas familias:

No día de hoxe saiu publicada a Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secunbdaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22.

Letras Galegas 2021

Durante toda esta semana no Ceip Escarabote estivemos aprendendo moito acerca de Xela Arias e as Letras Galegas. Parte do traballo e esforzo de estes días podedes velo no seguinte vídeo:

Reporteiras e reporteiros do CEIP Escarabote

Os nenos e nenas de Escarabote, para o 8M e tomando como referencia o tema da Biblioteca, investigaron sobre diferentes deportistas españolas. O resultado do seu traballo, podédelo ver en forma de telexornal no seguinte vídeo:

Prazos matrícula curso 2021/2022

O PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN será entre o día 1 e o 22 de marzo de 2021; na Secretaría do Centro.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS: As listas publicaranse con anterioridade ao 25 de abril. Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles dende o seguinte día da súa publicación.

Día de Rosalía de Castro

Actividade realizada no centro o 24 de febreiro, Día de Rosalía de Castro.