Listaxe de libros curso 2019/2020

Xa temos dispoñible o listado de libros de texto para o curso 2019/2020 no arquivo adxunto.

Asignación das prazas vacantes aos non admitidos e solicitudes fóra de prazo. Proceso admisión do alumnado, curso 2019/2020

XA ESTÁ DISPOÑIBLE NOS TABOLEIROS DO CENTRO A LISTAXE COA ADXUDICACIÓN DE PRAZAS DOS NON ADMITIDOS E FÓRA DE PRAZO.

ENTRE O 20 E 0 30 DE XUÑO DEBE FORMALIZARSE A MATRÍCULA NA SECRETARÍA DO CENTRO PARA NON PERDER O DEREITO Á PRAZA.

PRAZOS FONDOLIBRO

PRAZOS ESTABLECIDOS PARA O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

Estimadas familias:

Informámoslles que está publicado no taboleiro do centro, a listaxe definitiva de alumnos admitidos en 4º de Educación Infantil.

Atentamente,

A dirección do centro.

DISTRIBUCIÓN DE FROITAS ESCOLARES

Do 20 ao 31 de maio reparto de froita na escola.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 19/20

ABERTO O PRAZO PARA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO ES MATERIAL ESCOLAR.

Máis información no arquivo adxunto.

SEMANA DO LIBRO

Á volta da Semana Santa, no CEIP de ESCARABOTE celebraremos a SEMANA DO LIBRO.

Contaremos con divertidas e interesantes actividades diarias que poden consultar nos arquivos adxuntos.

PROGRAMA ALERTA ESCOLAR

Resultado de imaxes para programa alerta escolar xunta de galicia

COMO DESCARAGAR ABALAR MÓBIL - MANTENTE INFORMADO DIARIAMENTE.

A  Consellería de Educación  puxo a disposición das familias a aplicación abalarMóbil.

CALENDARIO ESCOLAR 2019/2020

Mes