ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

Estimadas familias:

Informámoslles que está publicado no taboleiro do centro, a listaxe definitiva de alumnos admitidos en 4º de Educación Infantil.

Atentamente,

A dirección do centro.

DISTRIBUCIÓN DE FROITAS ESCOLARES

Do 20 ao 31 de maio reparto de froita na escola.

SEMANA DO LIBRO

Á volta da Semana Santa, no CEIP de ESCARABOTE celebraremos a SEMANA DO LIBRO.

Contaremos con divertidas e interesantes actividades diarias que poden consultar nos arquivos adxuntos.

FONDO LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018/19

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2018/2019

Orde do 9 de maio de 2018 (DOG)Extracto da Orde do 9 de maio de 2018 (DOG)Anexos I e II: Solicitude Fondo Libros : Solicitude Telemática

PROGRAMA ALERTA ESCOLAR

Resultado de imaxes para programa alerta escolar xunta de galicia

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

COMO DESCARAGAR ABALAR MÓBIL - MANTENTE INFORMADO DIARIAMENTE.

A  Consellería de Educación  puxo a disposición das familias a aplicación abalarMóbil.

CALENDARIO ESCOLAR 2018/2019

RESUMO:

FOLGA DE TRANSPORTE

haberá servizos mínimos

INDICACIÓNS CENTRO SOBRE PRAZOS: PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES, PUBLICACIÓN DE LISTAXES, ENTREGA DE CHEQUES...

Nos seguintes documentos poden descargar a información