Benvida

Benvidos ao portal web do CEIP PLURILINGÜE DE COVAS!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO + AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL (CURSO 21/22)

AXUDAS LIBROS E MATERIAL:

Informamos que no DOG do martes 20 de maio de 2021, publícouse:

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO ACADÉMICO 2021/2022

O proceso de admisión estará aberto do 1 ao 20 de marzo de 2021. Importante solicitar cita previa para a entrega da documentación.

ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS PÚBLICOS PARA O CURSO 2021/2022- FASE RESERVA DE PRAZAS EN CENTROS DE ADSCRIPCIÓN

Inicio do prazo de reserva de prazas en centrso de adscripción:

• Prazo do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2021, ambos incluídos.
  • Consulta de listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do 28 de febreiro, debe de realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado .

NORMATIVA:

LISTAS DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

O luns 30 de novembro publicaranse as listas provisionais da distribución das máscaras, e as definitivas o xoves día 3 de decembro, sempre no taboleiro interno do centro, como marca a lexislación. Recordamos que todo o alumnado con vale de material teñen concedidas as máscaras de xeito automático.

Magosto!!!

Recordade que o luns 9 de novembro teñen que traer sen falta os portacastañas... aquí tedes cómo elaboralos: