OUTRAS ACTIVIDADES

I CONCURSO DE CARTEIS DO ORGHULLO DO CONCELLO DE RIANXO

Dende o CEIP "ADR CASTELAO" desexamos felicitar aos gañadores do I Concurso do Orghullo do Concello de Rianxo, alumnos do noso centro, así como a todos os participantes.

PARABÉNS!!!

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Botádelle un vistazo! Un repaso sobre os contidos que foron traballando con respecto á alimentación ao longo do curso. A colaboración das familias é fundamental para unha alimentación saudable.

OS MAIOS

FICHA

VIDEO

Voces rianxeiras

Aquí vos deixamos un exemplar do noso xornal "Voces rianxeiras".

O MUNDO MÁXICO DE ANTÓN

Dende o luns 16 de abril ata o xoves 26 de abril teremos unha exposición no centro sobre Antón, un neno con TEA (trastorno do espectro do autismo) . A Antón encántalle debuxar e a súa paixón son os animais.

Na exposición temos un conxunto de láminas que conteñen debuxos que fixo o propio Antón.

Estades convidados a visitala!!!!!!

THE SWORD IN THE STONE

Se queres ver as fotos das obras de teatro en inglés, preme na foto superior.

25 de novembro. Día contra a violencia de xénero

Mensaxe dun grupo os alumnos do CEIP "ADR Castelao"

Primeiro preategoría xuvenil do II Certame de música infantil e xuvenil "Quero cantar"

TEI

O CEIP "ADR Castelao" comezou a aplicar o programa TEI o curso 2016/17. Para obter máis información faga click nos seguintes links.