HORARIO DE ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN PARA BAREMAR DO 25 AO 27 DE MARZO

AVISO

HORARIO DE ATENCIÓN PARA ENTEGA DE DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMO NO PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2023/24 OS DÍAS 25,26 E 27 DE MARZO E 1 DE ABRIL.

DE 10:00 A 12:00 HORAS.

RIANXO 8 DE MARZO DE 2024

MODIFICACIÓN NO CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

NOVO CALENDARIO

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-25

ADMISIÓN ALUMNADO DO CRA

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

SOLICITUDE DE ADMISIÓN ORDINARIA

IMPRESOS DO PROCESO DE ADMISIÓN

IV Campaña Come Local

Dentro da IV edición da Campaña Come Local, comezamos a desfrutar das primeiras hortalizas do noso provedor de agricultura ecolóxica.

Bo proveito!

Come local 2023

Este ano o noso colexio tivo o privilexio de ser escollido para participar na IV Edición da campaña "Come Local", co fin de promocionar os produtos galegos de proximidade e con indicativo de calidade.

Grazas a esta campaña, durante este curso escolar, poderemos degustar varios produtos galegos con certificado de calidade, contar co asesoramento dunha experta en nutrición para axudar a introducir os novos produtos nos nosos menús e, o noso alumnado, contará con accións formativas no centro sobre educación alimentaria (froitas de tempada, diversidade agrícola...)

Poderedes atopar máis información con respecto a esta nova campaña a desenvolver no centro a través das redes sociais.

@experienciasdecalidadedegalicia

@slowfoodcompostela