LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO DE LIBROS

Publicadas as listaxes definitivas do fondo de libros no taboleiro do centro e na aplicación.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO LIBROS 3 e 4 de E.P.

Hoxe publicaronse no taboleiro do centro e na aplicación fondo libros as listaxes provisionais de fondo libros. Tedes ata o  venres 9 para facer algunha alegación de ser o caso. Finalizado ese prazo publicaremos a listaxe definitiva. Se tedes algunha dúbida ou consulta tamén podedes chamar ao teléfono do cole 881866861. Un saúdo a dirección do centro.

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO

Bo día, a partir de mañá podedes pasar a recoller os vales de material e libros en horario de 10:00 a 13:00horas dende o día 7 ata o luns 12 de xullo de 2021.

Non é preciso pedir cita, dirixirse á conserxería do centro e IMPORTANTE TRAER O Nº DE REXISTRO QUE SE VOS FACILITOU DENDE O CENTRO VÍA TELEFÓNICA.

Por outra banda A LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS(3º E 4º DE E.P.) ESPERO TELA LISTA MAÑÁ. Tamén se avisará por este mesmo medio e pola web do cole. Un saúdo a dirección do centro.

SOLICITUDE DO SERVICIO DE COMEDOR E/OU TRANSPORTE PARA O CURSO 2021/22

O PRAZO PARA A SOLICITUDE DO SERVICIO DE COMEDOR E/OU TRANSPORTE SERÁ DO 1 AO 9 DE XULLO.

- Instruccións do servicio de comedor.

- Documentación:

. Prazos de solicitude de comedor e transporte.

. Criterios para a solicitude de comedor.

. Autodeclaración.

. Solicitude de transporte.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

Data formalización do 21 ao 30 de xuño de 2021.

- Descarga dito documento no seguinte enlace:

Anexo III ou chamar ao centro 881866861 e solicitar cita para recollelo.

- Unha vez debidamente cuberto, chamar ao centro 881866861 para solicitar cita e así poder entregalo de maneira física.

MODIFICACIÓN DE FONDO DE LIBROS

Modificación a 21 de xuño de 2021:

Faltaba un libro de grafomotricidade en 4º de E.I. é o que está resaltado en amarelo.

Libros de texto modificado

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3ºe 4ºde EP), AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS TEXTO (1º e 2º de EP) E MATERIAL ESCOLAR 2021/22.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO.

1.- PUBLICÁRONSE AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO DE             NOVO INGRESO ADMITIDO PARA O CURSO 2020/21 E TOD@S @S       ALUMN@S QUE O SOLICITARON ESTÁN ADMITIDOS.

2.- O PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA SERÁ DO 21 AO 30       DE XUÑO. COLGARASE NESTA WEB A DOCUMENTACIÓN                     NECESARIA PARA A MESMA.