FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

Data formalización do 21 ao 30 de xuño de 2021.

- Descarga dito documento no seguinte enlace:

Anexo III ou chamar ao centro 881866861 e solicitar cita para recollelo.

- Unha vez debidamente cuberto, chamar ao centro 881866861 para solicitar cita e así poder entregalo de maneira física.

MODIFICACIÓN DE FONDO DE LIBROS

Modificación a 21 de xuño de 2021:

Faltaba un libro de grafomotricidade en 4º de E.I. é o que está resaltado en amarelo.

Libros de texto modificado

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3ºe 4ºde EP), AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS TEXTO (1º e 2º de EP) E MATERIAL ESCOLAR 2021/22.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO.

1.- PUBLICÁRONSE AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO DE             NOVO INGRESO ADMITIDO PARA O CURSO 2020/21 E TOD@S @S       ALUMN@S QUE O SOLICITARON ESTÁN ADMITIDOS.

2.- O PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA SERÁ DO 21 AO 30       DE XUÑO. COLGARASE NESTA WEB A DOCUMENTACIÓN                     NECESARIA PARA A MESMA.

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS PARA O VINDEIRO CURSO 2020-21

TOD@S @S ALUMN@S QUE SOLICITARON PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO 2021/22 ESTÁN ADMITIDOS.

BECAS MUNICIPAIS

iNFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA SOLICITAR AS BECAS MUNICIPAIS.

PROTOCOLO COVID 2020-21

A partir de agora toda a información sobre o protocolo COVID estará colgada nesta lapela na parte superior da web.