Artes escénicas para escolares no Concello de Coristanco

Dende o Concello de Coristanco organizaron un mes de artes escénicas para escolares, novembro, no que o nono centro  participará moi gustosamente . Os nosos/as rapaces/as disfrutarán de diferentes obras de teatro na Casa da Cultura do Concello. Este ano os autobuses son postos polo Concello, polo que estas saídas serán totalmente gratuítas. As datas son as seguintes:

Mércores 2 de novembro: 5º e 6º de Educación Infantil, coa obra " O día que chegou unha nube e choveu", ás 10:00h.

Mércores 9 de novembro: 1º A, 1º B e 2º de Educación Primaria, coa obra "Tita", ás 12:00h.

Mércores 16 de novembro: 3º e 4º de Educación Primaria, coa obra  "Acuario", ás 11:30 h.

Mércores 30 de novembro: 5º e 6º de Educación Primaria, coa obra "Antía e Wamba e o ritmo do camiño", ás 11:30 h.