ABERTO PRAZO DE ADMISIÓN CURSO 24/25

A partires do día 1 de Marzo ábrese o prazo para solicitar a admisión do alumnado para o vindeiro curso 24/24.Chámanos e ven coñecernos.

PLAN DIXITAL 23/24

Pincha na imaxe superior para acceder ao Plan Dixital do CEIP de Brens

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL - CURSO 23/24

PINCHA AQUÍ PARA ACCEDER Á P.X.A

Calendario Escolar Curso 23/24

A continuación publicamos o calendario escolar para este curso. Ademais dos días non lectivos sinalados na orde do 3 de maio de 2023 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 23/24 temos que engadir os dous días non lectivos a maiores para os centros escolares do Concello de Cee: o venres 13 de Outubro e o luns 20 de Maio.

Volta ao cole. Curso 23-24

ABERTO PRAZO DE ADMISIÓN CURSO 24/25

Actividades extraescolares curso 22/23 en Brens

Publicamos as actividades que se celebrarán na parroquia de Brens tanto para nenos/as como para adultos.

Plan Dixital 22/23

Este é o noso Plan Dixital para o curso 22/23.

Letras Galegas 2022

Vídeo do alumnado do C.E.I.P. A Igrexa-Brens que adapta o poema de D. Florencio Delgado Gurriarán "Terra Infinda", homenaxeado no Día das Letras neste ano 2022.

Plan de Adaptación Covid-19 Curso 21/22

A continuación publicamos os diferentes documentos relacionados coa organización e adaptación do noso centro á situaciónda Covid 19 para este curso 21/22, tomando como referente o Protocolo de Adaptación publicado pola Consellería de Educación.