CARREIRA CROSS CARBALLO.

O pasado venres 26 de xaneiro, o noso centro participou un ano máis, na fase zonal de Carballo de Cross Escolar, cun total de 200 alumnos e alumnas, que pudieron disfrutar dunha actividades diferente e na que todos e todas o pasaron Xenia.

Estamos moi orgullosos pola númerosa participación do noso alumnado no evento, e tamén porque todos e cada un deles foran capaces de rematar a proba e disfrutar dela. Pero tamén nos gustaría felicitar a aqueles alumnos e alumnas que forón capaces de obter medallas na modalidade individual, así como aqueles equipos que tamén lograron subirse ao podio.

Con todo esto, o noso alumnado conseguiu clasificar 5 equipos (Benjamín masculino, benxamín femenino, alevín masculino, infantil feminino e infantil masculino), e unha alumna en modalidade individual (alevín feminino) para o Campionato Provincial de Centro Educativos que se celebrará o 15 de marzo en Porto do Son.

Deixamos a imaxe en adxuntos!!!

CROSS CARBALLO.jpeg51.8 KB

story | by Dr. Radut