Skip to Content

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024

 

 

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024

 

 

a) Normativa reguladora do procedemento de admisión (poden consultala nos documentos adxuntos).

 

- Decreto 13/2022, de 3 de febreiro.

 

- Orde do 12 de marzo de 2013.

 

- Orde do 21 de outubro de 2022.

 


b) Postos escolares ofertados para o curso académico 2023-2024 nos niveis de ensino aos que se refire o procedemento de admisión:

 

§  4º de EI: 75.

 

§  5º de EI: 24

 

§  6º de EI: 21

 

§  1º de EP: 13

 

§  2º de EP: 17

 

§  3º de EP: 18

 

§  4º de EP: 24

 

§  5º de EP: 24

 

§  6º de EP: 10

 

 

 

c) Prazo de presentación das solicitudes de admisión (ver documento ANEXO II; contaremos con formularios no centro educativo a disposición da comunidade educativa): do 1 ao 20 de marzo de 2023.

 


d) NOTA INFORMATIVA:
1º. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro noque solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dosdereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
2º. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitudede admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

 


e) Prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios alegados para o
baremo, se é o caso. En caso de que a demanda de prazas escolares sexa superior á oferta, abrirase un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión, para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo.

 

O criterio complementario do noso centro educativo, equivalente a 1 punto no baremo, é que a residencia habitual ou familiar do alumno/a solicitante se atope na área de influencia. Deberá acreditarse esta situación polos mesmos procedementos, expostos no Decreto 13/2022, de 3 de febreiro.

 


f) Calendario que inclúa a data de publicación das listaxes do alumnado admitido e non admitido e os prazos para formular reclamación.

 

o   Data do sorteo público a efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo. Sorteo que se celebrará o xoves 23 de febreiro de 2023, ás 11h.

 

o   Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

 

o   Presentación da solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo.

 

Poderán acudir ao centro a solicitar un formulario, descargalo na web do centro ou poderá facerse tamén vía telemática (ver manual para as familias – sede electrónica).

 

o   Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

 

o   Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

 

o   Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

 

 

 

o   Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño.

 


g) Prazo para formalizar a matrícula (do 20 ao 30 de xuño) que deberá axustarse ao modelo normalizado do ANEXO III. Poderán acudir ao centro a solicitar un formulario. Tamén se colgará na web do centro, nas datas indicadas.

 


h) Centros que ten adscritos, e adscrición do centro a outro ou outros:

 

CRA Ponte da Pedra e IES Parga Pondal.

 


i) Área de influencia do centro en cada unha das ensinanzas impartidas e áreas limí‑
trofes (ver documentos adxuntos).

 


l) Servizos complementarios que ofreza o centro, identificando a normativa concreta queos regule:

 

-       Madrugadores/CONCILIA: tramitado e organizado desde o Concello de Carballo.

 

 

 

-       Transporte escolar:

 

·       Real Decreto 443/2001, do 27 de abril.

 

·       Decreto 65/2014, do 28 de maio.

 

 

 

-       Comedor escolar:

 

·       Decreto 132/2013, do 1 de agosto.

 

·       Orde do 21 de febreiro do 2007.

 

·       Instrución 3/2022, da Secretaría Xeral Técnica da Consellaría de Cultura, Educación e Universidade, do 1 de xuño, sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2022-2023 (aínda non se publicou a do vindeiro curso académico).

 

 

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR NO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO ACADÉMICO 2023-2024

 

 

 

-       Anexo II (colgado na web e copias a disposición da comunidade
educativa no propio centro).

 

-       Libro de familia.

 

-       Convenio regulador, nos casos de divorcio ou separación matrimonial.

 

 

 

Horario de atención ao público (de luns a venres):

 

-       De 09.40h a 12.10h.

 

-       De 13h a 14.40h.

 

- Os luns, tamén pola tarde, en horario de 16h a 17h.

 

 

 

Teñan en conta que os nenos e nenas xa matriculados
neste centro educativo, teñen garantizada a súa praza ata 6º de Educación
Primaria
. Polo tanto, non deberán levar a cabo ningún proceso, nin presentar
ningún documento estes días, a non ser que se solicite un cambio de centro.

 

 

AdxuntoTamaño
INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN.pdf62.93 KB
DECRETO ADMISIÓN.pdf549.84 KB
ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013.pdf1.15 MB
ORDE DO 21 DE OUTUBRO DE 2022.pdf1.6 MB
ANEXO II ED550B-Galego.pdf1.38 MB
ANEXO II ED550B-Castelán.pdf1.38 MB
ManualDeUsuarioDasFamilias-SEDE ELECTRÓNICA.pdf1.15 MB
ÁREA DE INFLUENCIA.pdf948.66 KB
ÁREAS LIMÍTROFES Á ÁREA DE INFLUENCIA.pdf273.73 KB


page | by Dr. Radut