DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS | COVID-19

DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS COVID-19

A Xunta de Galicia publicou a Orde pola que se regulan os criterios e o procedemento para a distrubución de máscaras entre o alumnado matriculado en Ed. Primaria. Xa podedes consultar esta información na páxina web do colexio: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipbarouta/node/233

Sobre isto queremos aclarar os seguintes puntos

- BENEFICIARIAS DIRECTAS. As familias que foron beneficiarias da Convocatoria de Axudas de Material Escolar recibirán automaticamente máscaras sen ter que presentar solicitude ED330E. Ollo, as que só recibiron Fondo Libros/Axudas Libros non son beneficiarias directas, tendo que cubrir e presentar o formulario ED330E (se cumpren os requisitos da convocatoria) que se atopa no seguinte link: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipbarouta/system/files/ANEXO%20I%20E%20II_ED330E_G_Alternativa.pdf

- RECOLLIDA DE MÁSCARAS. A Consellería non enviará máscaras, son os Centros educativos quen as teñen que comprar con cargo ao seu orzamento, polo que aínda non dipoñemos delas.

- PRESENTACIÓN PRESENCIAL. A solicitude ED330E debédela descargar da web do Colexio ou da Consellería, cubrir na casa e entregar no Centro. A Xunta no contempla a opción de presentación telemática.

- PRAZO DE SOLICITUDE. do 16 ao 27 de novembro de 2020

- HORARIO de ENTREGA. L-V de 09h05 a 09h45 e de 13h15 a 13h45. Recordade que acordo co Protocolo COVID-19 da Consellería, nas entradas e saídas do alumnado non pode haber persoas adultas dentro do recinto escolar (agás o persoal traballador).

- ENTREGA DIRECTA AO ALUMNADO. Dunha vez que recibamos orzamento de empresas e teñamos o pedido no Centro, entregarémoslle directamente as máscaras ao alumnado, que as levarán na mochila para a casa.

- RENDA PER CÁPITA < 6000€. Para ser beneficiario desta convocatoria a renda per cápita ten que ser igual ou inferior a 6000€

Máis información nos seguintes documentos e no Portal Educativo da Consellería de Educación.

AdxuntoTamaño
ANEXO I E II_ED330E_G_Alternativa.pdf136.44 KB