PROGRAMANDO AO TEU COLEGA

"PROGRAMANDO AO TEU COLEGA"

Hola comunidade escolar do CEIP Baíñas!!

Como sabedes chegaron os "Escornabots" ao centro!! E xa comezaron a facer das súas!!

O alumnado está a realizar actividades previas para entender a linguaxe destes novos membros da nosa comunidade: Os "Escornabots"!

Aprendendo a comunicarse con eles, mediante a linguaxe de programación.

Por esta razón, un/unha alumno/a adoptou a personalidade robótica, mentres que o resto do grupo programábao para que se desprazase con coherencia  polas colchonetas da aula de psicomotricidade. Estas facían as veces de cuadrículas do panel no que, normalmente, se desprazan os escornabots cando elaboramos as actividades.

A modo de exemplo podedes ver unha primeira experiencia do alumnado de 5º de primaria.

Saúdos creativos!!