novo mobiliario

RENOVAMOS MOBILIARIO NA BIBLIOTECA DE BAÍÑAS

Neste curso poidemos renovar o mobiliario da biblioteca grazas a nosa incorporación dentro do PLAMBE (Plan de mellora das bibliotecas escolares). Este logro non foi obra só dos alumnos e profesorado, senon tamén das familias que colaboran co Centro, e coa axuda de parte do Concello de Vimianzo.

Renovamos o mobiliario das seguintes zonas: Zona de préstamo e atención de usuarios, zona de informática e audiovisuais, zona de lectura informal e estanterías novas para as seccións de ed. infantil, cómic, poesía e teatro.

Non podo ter máis que palabras de agradecemento ao bó labor que no eido das bibliotecas escolares de Galicia se está a desempeñar, nestes últimos anos por parte da Consellería de Educación e concretamente a través da Asesoría de Bibliotecas Escolares. Moitísimas GRAZAS!