O Nadal polos alumnos de Relixión

Os alumnos e alumnas de Relixión celebramos o Nadal ambientando o colexio e a aula cos nosos traballos. Esperamos que vos gusten!. Bo Nadal"

En estos videos están algúns dos nosos traballos:

OS TRABALLOS DE INFANTIL:

Os alumnos de 1º fixeron os Beléns que están nos seus libros.

Os alumnos de 2º empregaron pratos para pintar o Portal de Belén e facer unha árbore de Nadal para a porta da clase:

Os alumnos de 3º debuxaron así o Portal de Belén:

Os alumnos de 4º fixeron estas guirnaldas para a porta expresando os seus mellores desexos de PAZ, AMOR, IGUALDADE, CARIDADE, BONDADE E ALEGRÍA para todos.

Os alumnos de 5º tamén debuxaron estas velas co Neno Xesús para que a súa luz lles lembrase a todos o seu nacemento:

Os alumnos e alumnas de 6º fixeron estos debuxos do Portal de Belén:

E ademáis os de 5º e 6º construiron, con distintos materiais, estos Portais de Belén:

Entre outras cousas tamén prepararon o calendario de Adviento:

E, con todos estos traballos, queren desexarvos UN BO NADAL, FELICES  FESTAS E UN BO ANO 2017!