2º A recita poemas relacionados con Cervantes

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE  2º A NO SEU RECITADO DE POEMAS SOBRE CERVANTES. Recitaron na Biblioteca do centro. Algúns viñan xa disfrazados da casa e outros vestíronse no colexio entre nervios e emoción. A profesora destes alumnos, Manoli, agradece a colaboración e implicación dos pais e nais que, con moita imaxinación, caracterizáronnos estupendamente. No escenario disfrutamos dun espectáculo cheo de sensibilidade, emotividade e non faltou a música en directo. Cecilia  co seu violín e Aida e Marta cantando acompañadas das súas guitarra. Foi unha experiencia moi gratificante para todos.

Neste video realizado polo profesor Paco Fontarigo temos unha montaxe das dúas  sesións que fixeron os rapaces.

UNHA MONTAXE EN VIDEO COAS FOTOS DOS RAPACES E RAPAZAS

E PREMENDO NESTE ISSUU ESTÁN OS POEMAS QUE PREPARARON PARA RECITAR