Foros xerais

Foro Descrición Debates
Foro de novas

Novas xerais e anuncios.

0
Foro de novas, avisos e anuncios.

As novas e anuncios xerais que publique aquí a titoría ou a coordinación recibiralos no teu correo.

0

Aprendendo cos foros

Tema Foro Descrición Debates
Módulo 00. Presentación Foro de consultas

Un foro é un lugar para conversar, para aprender, para resolver as dúbidas que podan xurdir ao longo do desenvolvemento deste curso, para opinar, plantexar cuestións, etc.

  1. Antes de nada, mira se alguén expuxo xa a túa dúbida. Se é así, fíxache na resposta.
  2. Se non atopas resolta a túa dúbida ou...
0
Foro de presentación de participantes

Fai a túa presentación ao grupo.

  1. En "Mensaxe" fai a túa presentación. Podes...
    • ... indicar cal é o teu destino actual, a materia / nivel que impartes...
    • ... as túas expectativas cara a este curso que iniciamos... que esperas aprender e practicar aquí? comenta os aspectos deste curso que che ...
0
Módulo 1. STEM en xeral Foro de consultas
  1. Antes de nada, mira se alguén expuxo xa a túa dúbida. Se é así, fíxache na resposta.
  2. Se non atopas resolta a túa dúbida ou dificultade,
    1. Preme en "Engadir un novo tema de discusión"
    2. Formula con claridade a dúbida achegando todos os detalles necesarios, evitando títulos xenéricos como "Teño un ...
0
STEM no meu centro.

Abre un novo fío no foro comentando o que estades a facer no voso centro en relación a proxectos ou actividades do ámbito STEM.

0
Módulo 2. STEM en Italia Foro de consultas
  1. Antes de nada, mira se alguén expuxo xa a túa dúbida. Se é así, fíxache na resposta.
  2. Se non atopas resolta a túa dúbida ou dificultade,
    1. Preme en "Engadir un novo tema de discusión"
    2. Formula con claridade a dúbida achegando todos os detalles necesarios, evitando títulos xenéricos como "Teño un ...
0
Módulo 3. STEM en Bélxica Foro de consultas
Foro de consultas do Módulo 3: STEM en Bélxica
0
Módulo 4. STEM en Finlandia Foro de consultas

Foro de consultas do Módulo 4: STEM en Finlandia

0
Módulo 6. Boas prácticas STEM Foro de consultas

Neste foro podes compartir cos outros participantes e coas persoas coordinadoras as túas consultas sobre a elaboración de boas prácticas educativas STEM.

0
Foro de coordinación de participantes

 

0