ORGANIZANDO UNHA VIAXE

Neste caderno atoparás os pasos a seguir para organizar unha viaxe moi especial.

8. CUESTIONARIO FINAL

¿QUE VAS APRENDER NESTAS VIAXES?

Viaxar é un dos xeitos máis bonitos de coñecer e aprender. Isto sucede especialmente se compartimos momentos con persoas que teñen un xeito de vida distinto do noso. Un encontro así pode ser un enriquecemento mutuo.

Dado que estamos nun contexto escolar é importante saber que obxectivos buscamos en cada actividade. Isto axudarache a sacar o mellor partido dela.

Por iso, antes de ir de viaxe, imos facer uns cuestionarios que teremos que cubrir ó rematar. Quizais estades acostumados a recibir os cuestionarios feitos dos vosos profesores e profesoras. Esta vez imos axudarlles todos os alumnos e alumnas.

O grupo encargado desta parte ten que recoller no foro todas as ideas para o cuestionario.

Imos facer un cuestionario para cada viaxe e, dado que imos visitar unha produción agrícola tradicional e outra ecolóxica, será importante facer outro para comparar ambas.

Dado que ides ir de viaxe sabendo as preguntas de antemán seguro que ides ter unha boísima cualificación!