Estructura corporativa de soporte técninco.
Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través da Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA) é a responsable do soporte técnico dos elementos informáticos despregados nos centros educativos. Este soporte realízase principalmente sobre:
- Infraestrutura de comunicacións do centro:
- Cableado do centro
- Infraestrutura wifi
- Instalación e soporte da electrónica de rede
- Mantemento das liñas de acceso a internet
- Equipamento dotado dende a propia Consellería:
- Equipos de sobremesa
- Equipos portátiles
- Impresoras
- Pizarras Dixitais Interactivas
- Cañóns de vídeo
- Carros de carga de portátiles
Para a atención aos centro no tocante a apertura de incidencias técnicas existe a Unidade de Atención a Centros da Educación Galega (UAC) que funciona como punto central de recollida e escalado de información.
Centros Abalar Centros eDIXGAL
uac@edu.xunta.es soporte.premium@edu.xunta.es
Tel.: 881 99 77 01 Tel.: 881 86 99 00
Ademáis, para todas aquelas cuestións non - normalizadas, os centros contan con persoal docente en comisión de servizos como Asesores Abalar (antigamente coñecidos como Asesores SIEGA) repartidos pola xeografía galega en 20 zonas xeográficas:
Para poñerse en contacto co asesor/a correspondente chega con enviar un correo a abalar.zonadeterminada@edu.xunta.es:
abalar.allariz
abalar.barco abalar.betanzos abalar.burela abalar.carballo |
abalar.cee
abalar.coruna abalar.estrada abalar.ferrol abalar.lugo |
abalar.melide
abalar.monforte abalar.ortigueira abalar.ourense
abalar.pobra |
|
Na rede social do profesorado Redeiras irase publicando información de interese sobre o proxecto ABALAR.
O acceso a Redeiras e a través conta de correo electrónico do profesorado. Posteriormente hai que unirse aos grupos.
-
Para a coordinación e asesoramento dos dinamizadores Abalar co persoal da consellería acceder ao grupo " Coordinadores Abalar dos centros educativos" en Redeiras.. (Grupo pechado con acceso exclusivo para dinamizadores Abalar) .