Campionato nacional de Formación Profesional 2017

SpainSkills2017

Campionato nacional de Formación Profesional: Spainskills 2017

Do día 1 ao 3 de marzo celebrouse en Ifema (Madrid) o campionato nacional de Formación Profesional, Spainskills 2017, organizado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte en colaboración coas comunidades autónomas e as cidades autónomas de Ceuta e Melilla.

Máis información

Representación galega en Spainskills 2017

Galicia presentou 25 competidores, que participaron en 23 skills. Estes competidores son os gañadores das medallas de ouro da IV edición dos Campionatos Galegos da Formación Profesional Galiciaskills 2016, celebrados en Silleda no mes de novembro do 2016.

Na seguinte ligazón relaciónanse os skills nos que Galicia participou, centro educativo, alumno competidor e o seu profesor titor.

Máis información

Un total de 8 alumnas e alumnos da Formación Profesional galega viron recoñecida a súa valía nas olimpíadas nacionais da FP.

Reportaxes en medios de comunicación