BECAS MEC PARA O CURSO 2024-2025

Ábrese o prazo para solicitar as becas para estudos postobrigatorios dende o 19 de marzo de 2024 ata o 10 de maio de 2024 ás 15:00 horas.

QUEN PODE SOLICITAR ESTAS BECAS? Todos aqueles/as alumnos/as que se matriculen o vindeiro curso en:

• Bacharelato.
  • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para aceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados.
  • Formación Profesional de grao medio e de grao superior.
  • Ensinos artísticos: profesionais e superiores.Ensinos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia.
  • Ensinos deportivos.
  • Estudos relixiosos superiores.
  • Formación Profesional de Grao Básico.
  • Ensino universitario: Grados, Máster…

Para solicitala é necesario realízalo a través da Sede Electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

Deixámosvos un documento con toda a información e o proceso, así como a ligazón á Sede Electrónica onde teredes que realizar todas as xestións.

SEDE ELECTRÓNICA MEC

AnexoTamaño