FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO: LISTAXE PROVISONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS E LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20

Achégase como documentación adxunta a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas no Fondo Solidario de Libros de Texto (2019-20). Nesta listaxe so aparecen o número de libros asignados a cada alumno/a, sen especificar de que materia son. Os libros asignados serán publicados na listaxe definitiva de setembro.

Período de reclamación ou comprobación:12 e 13 de xullo.

O alumnado que teña que realizar probas extraordinarias en setembro devolverá os libros entre os días 4 e 6 de setembro.

A listaxe definitiva de admitidos/as cos libros asignados e, de ser o caso, o número de libros complementarios que lle correspondan no Fondo Solidario de Libros de Texto, será publicada o 13 de setembro.

A entrega de libros farase a partir do 17 de setembro.

Achégase tamén a listaxe de libros de texto paro o curso 2019-20

Listaxe provisional de solicitudes admitidas.pdf168.6 KB