Frases de consideración

Podes pór en boca dos personaxes algunha destas frases pronunciadas por relevantes pensador@s, artistas, médic@s, científic@s.

Para ir fomentando as boas prácticas comunicativas busca a forma de que se dea a coñecer o autor da frase.

Explorar o glosario usando este índice

Especial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | Ñ | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TODAS

Ebner-Eschenbach

von Ebner-EschenbachO que forma a nosa sorte non é o que experimentamos, senón a nosa forma de sentilo.

Cando chega o tempo en que se podería, pasou o tempo en que se puido.

Marie von Ebner-Eschenbach (1830-1916), novelista austriaca

Epicuro

EpicuroAfaite a pensar que a morte non ten nada que ver connosco, porque todo o ben e todo o mal radica na sensación e a morte é a privación da sensación.

O recto coñecemento de que a morte nada é para nós fai feliz a mortalidade da vida, non porque engada un tempo infinito, senón porque elimina a ansia de inmortalidade. Nada temible, en efecto, hai no vivir para quen comprendeu que nada temible hai no non vivir.

Epicuro de Samos (-341 ao -271). Filósofo grego

Nietzsche

NietzscheMortos están todos os deuses, agora queremos que viva o superhome.

[Preconiza a supresión do concepto de Deus porque a idea de Deus non deixa recoñecer que a vida é a única realidade existente e que se debe aceptar e afirmar vivíndoa desde os máis fondos impulsos.]

Así falou Zaratustra

Imos supor que certo día ou certa noite un demo introducísese furtivamente na soidade máis profunda e che dixese: "Esta vida tal como ti vívela e vivíchela terás que vivila aínda outra vez e aínda innumerables veces; e repetir cada dor, cada pracer e cada pensamento, cada suspiro e todo o indiciblemente grande e pequeno da vida"                 Gaya Ciencia

[O autor mantén a idea do ETERNO RETORNO, a vida vaise repetir unha e outra vez, ata o máis mínimo detalle]

F. Nietzsche (1844-1900). Filósofo alemán

Schopenhauer

.

SchopenhauerQuerer é esencialmente sufrir, e como vivir é querer, toda vida é por esencia dor. Canto máis elevado é o ser, máis sofre... A vida do home non é máis que unha loita pola existencia, coa certeza de resultar vencido. A vida é unha cacería incesante, onde os seres, unhas veces cazadores e outras cazados, dispútanse os pelgachos dunha horrible presa. É unha historia natural da dor, que se resume así: querer sen motivo, sufrir sempre, loitar de continuo, e despois morrer... E así sucesivamente polos séculos, dos séculos ata que o noso planeta se faga anacos.

Parerga e Paralipómena

Arthur Schopenhauer (1788-1860), filósofo alemán.