Comercio

Escaparate feito polos alumnos de 1º FPB COMERCIO Miguel e Sergio

Na terceira avaliación os alumnos de 1º FPB COMERCIO tiveron que presentar no módulo de "Técnicas básicas de merchandising" un escaparate feito por eles. Neste caso polos alumnos Miguel Míguez e Sergio Sierpes.

ESCAPARATE FEITO POLOS ALUMNOS ESTEBAN E JAVI DE FPB COMERCIO

Os alumnos de 1º FPB COMERCIO presentaron na 3ª avaliación un escaparate feito por eles. Neste caso polos alumnos Esteban Martínez e Javier Ramìrez.

ACTIVIDADE TEATRO

Os alumnos de FPB COMERCIO colaboraron co Equipo de Dinamización Lingüística do IES Ribeira do Louro na elaboración de decorados para a obra de teatro "O BUFÓN DE EL-REI" de Vicente Risco.

ACTIVIDADE DE CAIXAS PARA AGASALLO

Actividade feita polos alumnos de FPB COMERCIO na 3ª avaliación. Nesta actividade fixeron diversas caixas para agasallos con cartolinas de diversos cores e lazos.

ESCAPARATE PRIMAVEIRA

Os alumnos de FPB COMERCIO fixoren un escaparate denominado "Primaveira" con cores utilizados nesa estación do ano.

ENTROIDO 2015

Os alumnos de  FPB COMERCIO fixeron de forma manual unha serie de adorndos para o salón de actos do instituto para a celebración do entroido 2015.

ARBORE NADAL 2014 DO IES RIBEIRA DO LOURO

Os alumnos de FP Básica Comercio no Nadal 2014 decoraron a árbore do Instituto. Montaron a árbore, colocaron os adornos, e fixeron paquetes de regalo para colocar os pes da árbore.

NADAL 2014

Presentamos o escaparate que fixemos os alumnos de FP BÁSICA COMERCIO para o Nadal 2014.