Relación de libros de texto aprobados para o curso 2018-2019

Premendo nos diferentes enlaces podes ver a relación de libros de texto aprobados. Lémbrase a todo o mundo que non debemos precipitarnos na adquisición dos manuais, pois é moi difícil nestas datas saber os exemplares cos que vai contar o centro para cada materia, no FONDO SOLIDARIO. Do mesmo xeito compre prestar atención a aqueles libros nos que se indica "Non mercar ata falar co profesor/a"

ESO       1ºBACHARELATO     2º BACHARELATO   FPBÁSICA

2º ESO e 3º ESO PMAR

Aberto ata OUTUBRO o prazo para Solicitar diferentes Bolsas que convoca o Ministerio de Educación.

Aquí tedes o ENLACE ás diferentes convocatorias, así como as instruccións para tramitalas. O IES de Ortigueira tratará de axudar a todo o alumnado que non saiba cubrir a súa solicitude. Podedes solicitalo na Secretaría do centro desde o Primeiro día de setembro. Elaborarase un calendario para que poidades facer os trámites, asesorados pola xefatura  de estudios.

Datos básicos

O IES de Ortigueira está situado na Avenida da Constitución, S/N , C.P. 15330,

Novo Teléfono: 881930407

Novo Fax:881930414

En periodos nos que o centro estea pechado haberá un número de contacto para necesidades urxentes, que estará activo de 10 a 12 da mañá.

Correo electrónico: ies.ortigueira@edu.xunta.es

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

Colaborando co Festival Internacional do Mundo Celta

Un ano máis o IES de Ortigueira colaborou coa organización do Festival do Mundo Celta, cedendo as nosas instalacións para o aloxamento de músicos e servindo de sede para a realización dos Obradoiros de instrumentos musicais e de danzas. Na imaxe The National youth Pipe Band of Scotland

Parabéns ao alumnado que superou as probas DELF B1

Iria e Dani veñen de superar as probas "Delf Scolaire", correspondentes ao nivel B1 de Francés.Trátase dun diploma oficial e internacional expedido polo Ministerio de Educación Nacional de Francia, que acredita as competencias en lingua francesa, que cursaron no IES como 2ª lingua estranxeira, a maiores do Inglés.

Parabéns para os dous e os mellores desexos a nivel persoal e profesional nesta nova etapa das súas vidas, trala superación do 2º de Bacharelato no centro.

( categories: )

Plan de formación permanente do profesorado - Grupo de traballo "Impresión en 3D"

Durante o presente curso 2017/18 funcionou no centro un Grupo de Traballo integrado por profesores e profesoras dirixidos por Patricia Hermida, do Departamento de Tecnoloxía. Estivo adicado a aprender sobre  "Deseño e impresión en 3D", integrado no Plan de formación permanente do profesorado en centros, coordinado polo CFR de Ferrol.

Amosamos aquí algunhas das pezas deseñadas e imprimidas polo profesorado participante e polo alumnado, que debe ser o receptor final desta actividade formativa.

Trataremos de seguir avanzando o vindeiro curso na aprendixaxe desta tecnoloxía.

( categories: )

Axudas para adquisición de libros de texto e material escolar

Aberto o prazo para solicitar as axudas. Accede AQUÍ a toda a información sobre o procedemento e AQUÍ a unha carta-resumo da dirección do centro

Innova FP 2018

O IES de Ortigueira vén de participar en FP INNOVA 2018. Os 3 proxectos presentados son: ORTIMASTER (Premio de Innovación) en colaboración co IES Ferrolterra,  MADEIRA DE VESTIR (Gravatas de madeira) e FAINO TI MESMO (Soportes para móbiles). O stand do centro recibeu numerosas visitas que foron atendidas polo alumnado e profesorado do Ciclos Básico e Medio de Carpintaría e Moble do centro, que explicaban os proxectos. Con estas actuacións, desde o Departamento de Madeira e Moble do centro preténdense diversificar as vías de negocio no mundo da madeira e fomentar a creatividade e a motivación do alumnado, ampliando a visión de futuro desta familia profesional  na sociedade. Os visitantes podían subir na embarcación para sacarse unha foto "navegando" polo Cabo Ortegal, cos aguillóns ao fondo. Preme AQUÍ para ver unha nova na prensa.