Presenza de piollos nas aulas

Cada ano, en varias ocasións, os colexios avisan aos pais da presenza de piollos nas aulas. Trátase dunha infestación parasitaria do pelo e coiro cabeludo que soamente afecta aos seres humanos, en ningún caso, requiren exclusión da escola .

O parasito causante (Pediculus humanus capitis) pode atoparse en 3 formas: adulto, ninfa e ovo (lendia), e aínda que os síntomas prodúceos a forma de adulto exclusivamente, a presenza de lendias no pelo é altamente suxestiva desta infestación. Compre recordarlles aos pais que aínda que a transmisión acontece, sobre todo, por contacto de cabeza con cabeza, os obxectos de uso compartido (peites, toallas, roupa de cama ...) tamén poden ser vehículos de transmisión, xa que se ben a forma adulta sobrevive un ou dous días fóra do coiro cabeludo, as lendias poden chegar a sobrevivir ata unha semana.

Así, as medidas de control recomendadas a adoptar son:

1/ Revisar a cabeza dos contactos domiciliarios e outros contactos próximos. No caso de infestación activa, realizarase tratamento.

2/ Lavar a roupa, toallas, roupa de cama, persoal e obxectos do neno infestado na lavadora a 55ºC como mínimo (o que non poida lavarse meterase nunha bolsa durante dúas semanas ou limparase en seco). Ademais, aspirar colchóns, alfombras e mobles tapizados.

3/ Limpar os cepillos e peites con alcohol ou auga quente (55ºC). Non compartir obxectos de uso persoal.

Para tratar empréganse preparados pediculicidas (a mais recomendada é a permetrina ao 1%), recomendándose dúas aplicacións: o día do diagnóstico e transcorrida unha semana.

O produto aplícase pondo especial atención na caluga e detrás das orellas, segundo as instrucións que figuren no prospecto do preparado. É importante peitear o cabelo cun peite para lendias, co obxecto de quitar lendias e piollos mortos, e débese deixar secar o cabelo ao aire.

Tedes máis información neste ENLACE

Excursión do IES de Ortigueira a París e incidentes do 20 de abril

A dirección do centro, recibida a información sobre os tiroteos de París, quere dar unha mensaxe de tranquilidade ás familias. O alumnado do IES de Ortigueira, cando son as 22h e 30 minutos do 20 de abril, está en EuroDisney rematando as súas actividades normais. Os conductores do autobús, con experiencia na capital de Francia, dirixiranse cara o Hotel seguindo as instruccións do dispositivo de seguridade montado. As actividades previstas para mañá, quedarán condicionadas ás indicacións das forzas de seguridade, que debido aos acontecementos terá máis presenza que nunca, polo que non hai motivos para a preocupación. Continuamos en contacto co profesorado de centro, e informaremos sobre calquera novidade.

Alumnos do IES de Ortigueira aprenden a usar a enerxía de xeito responsable

Nesta LIGAZÓN podes ver esta a ctividade do Departamento de Tecnoloxía.

Novo recoñecemento a dous alumnos de Carpintaría do Centro

Os nosos alumnos, agora xa exalumnos, de Carpintería e Moble, Juan Pablo Bellón e Mateo Sánchez de Toca, coordinados polo profesor de Procesos e produtos en Madeira e Moble José Mª Diz,  presentáronse ao "XVIII Concurso de Diseño de Muebles Ciudad de San Sebastián”. O seu deseño de mesa autoportante "FREESTANDING" logrou ser seleccionado para a Exposición en Tabakalera – Centro Internacional de Cultura Contemporánea de Donostia e para a próxima Feira do Moble de Valencia.

( categories: )

Enterro da sardiña 2016-2017.

Sardiña fabricada polo Departamento de madeira e Moble do IES de Ortigueira para colaborar co Entroido organizado polo Concello. A imaxe foi  portada por profesorado e alumnado de 2º curso.

( categories: )

The Shark Byte, Premio "Princesa de Girona" ao Emprendemento 2017 na FLL Galicia

"The Shark Byte", acadou o Premio "Princesa de Girona" ao Emprendemento, na recente competición FLL Galicia, celebrada en Ferrol o pasado sábado 18 de febreiro. A nosa equipa destacou na idea e na brillante exposición en varias linguas dun Proxecto de Robot para a limpeza dos nosos mares. Os nosos parabéns a este equipo e á iniciativa do Departamento de Tecnoloxía do Centro, que este ano decideu incluir estas actividades no marco dun "Contrato-Programa" encamiñado a acadar a excelencia educativa nesta materia.

Spain Skills de Madeira, organizado polo profesorado do IES de Ortigueira

Preme AQUÍ para ver a nova. Abaixo os dous profesores do centro, satisfeitos polo bo traballo realizado.

Visita a Talleres Santiago. Alumnado de Tecnoloxía Industrial I

O alumnado de 1º de bacharelato, da materia tecnoloxía Industrial I visitou a empresa local Talleres Santiago, para coñecer as instalacións e adquirir coñecementos de funcionamento de motores e vehículos. O Departamento de tecnoloxía do IES de Ortigueira agradece a Santiago Sierra a boa  disposición e o tempo adicado nesta actividade formativa na que lle tocou facer de profesor.

( categories: )

Probas de mar das táboas de surf fabricadas polo Departamento de Madeira e Moble

Nestas LIGAZÓNS                  1       e               2                  podedes ver imaxes das probas de mar realizadas por Pablo Maciñeira, de Ortegal Surf Escola

Robot que retira Plásticos do Mar

Consulta AQUÍ  a nova en La Voz de galicia sobre o Proxecto que está a desenvolver o Departamento de Tecnoloxía do centro.