Galicia Skills 2018 Parabéns a Fran e Gaby

O IES de Ortigueira participou un ano máis nos Campionatos galegos de FP, Galicia Skills 2018.

Neste caso os participantes que superaron as eliminatorias previas no centro foron Gabriela Cabral en Carpintaría e Fran Soengas en Ebanistaría. O alumnado preparou moi ben as probas, co seu titor Alberto Gallego, e obtivo un moi bo resultado. Tanto Gaby como Fran remataron a competición, de dous días de duración, en terceira posición, dun total de nove participantes en cada especialidade, no que foi o Skill máis numeroso e polo tanto compricado dos 26  que competían en Silleda. Nas primeira das imaxes podedes ver a Fran co traballo rematado, a Gabriela atendendo a visita da Conselleira de Educación, e ao titor Alberto cos dos alumnos que preparou. Na segunda imaxe o alumnado competidor co seu titor, co director do centro que asistiu á festa de entrega de premios, e cos profesores Beceiro e Santalla que este ano tiveron que facer de asesores para que a competición se poidera desenvolver cos mellores materiais e bancos de traballo, deseñados e facilitados á Consellaría polo IES de Ortigueira, que con moito traballo está a convertirse en referencia galega nesta especialidade profesional, visibilizando unha vez máis a normalización no acceso das mulleres a unha profesión que ata non hai moito era considerada como masculina.

( categories: )

Foro intercomunitario de investigación xuvenil

Os pasados xoves e venres 22 e 23 de novembro, 5 alumnos do centro acompañados pola súa profesora de Tecnoloxía Patricia Hermida, participaron en Vigo no 8º Foro Intercomunitario de Investigación Xuvenil.

Os alumnos Laura Gómez e Álvaro Sampayo de 4º ESO presentaron a ponencia "FolkFestival&AppInventor" na que explicaron o seu traballo no deseño de aplicacións móbiles; e as alumnas Cecilia Castro, Marta Monteagudo e Erika Polo de 3º ESO e 1º Bacharelato presentaron a ponencia "Girls&STEM" co que pretenden visibilizar o traballo da muller nas competencias STEM.

Durante estas 2 xornadas compartiron a experiencia con 80 alumnos máis de diferentes puntos da xeografía galega e catalana, e aprenderon diversos conceptos e visualizaron experiencias novedosas en asuntos diversos como a sostibilidade, a preservación do medio ambiente ou a impresión 3D.

( categories: )

Imaxes das Xornadas de divulgación do aserrado móbil. Unha oportunidade para o rural

O mércores 21 de novembro, nas instalacións do IES de Ortigueira, o Departamento de Madeira  desenvolveu unha xornada de divulgación do aserrado móbil, que pode dar lugar a unha importante oportunidade, ao poder facer o primeiro procesado de madeira xa directamente no monte. Isto supón un valor engadido para a nosa riqueza forestal.

No cartaz que anunciaba o acto podedes ver a relación de entidades patrocinadoras e colaboradoras. O alumnado dos ciclos do centro e as persoas invitadas poideron  probar esta maquinaria de aserrado, e o centro estreou un equipo que permitirá que na súa formación o ciclo completo da madeira poida ser amosado. Isto terá repercusións nun futuro para que o monte galego poida ser mellor aproveitado, e para que as nosas mellores madeiras poidan ter aquel destino que lles da maior rendibilidade.

A xornada rematou coa construcción simbólica dunha marquesina para unha parada de autobús na que se empregou a mesma madeira recén aserrada

Renovación parcial do consello escolar 2018

NESTE ESPAZO IRASE PUBLICANDO TODA A INFORMACIÓN.

1º RESOLUCIÓN DA DIRECCIÓN XERAL. PREME AQUÍ

2º Comunicado polo que se anuncia o inicio do procedemento e a data do sorteo para a constitución da Xunta electoral. Preme AQUÍ

3º Acta do sorteo de membros da Xunta Electoral. PREME AQUÍ

4º Acta da primeira reunión da Xunta electoral. PREMA AQUÍ

5º Carta ao profesorado para a elección de representantes. PREME AQUÍ

6º Carta ao responsabeis (nais, pais ou titores legais) para a elección de representantes. PREME AQUÍ.

7º Está publicado no taboleiro de anuncios do centro o censo provisional de responsabeis, que podedes revisar para reclamacións, se procede.

8º Modelos para presentación de candidaturas aos diferentes sectores. Imprime só a páxina que necesites. PREME AQUÍ

9º Acta da segunda reunión da Xunta Electoral. Preme AQUÍ

10º Actas do resultado das votacións do diferentes sectores. Preme AQUÍ

11 Acta da tercira reunión da Xunta Electoral. Preme AQUÍ

Un lugar no que funciona moi ben a FP básica

Podedes ver AQUÍ esta nova, na que somos citados coma un centro no que funciona moi ben a FP básica.

Datos básicos

O IES de Ortigueira está situado na Avenida da Constitución, S/N , C.P. 15330,

Novo Teléfono: 881930407

Novo Fax:881930414

En periodos nos que o centro estea pechado haberá un número de contacto para necesidades urxentes, que estará activo de 10 a 12 da mañá.

Correo electrónico: ies.ortigueira@edu.xunta.es

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

( categories: )

Concurso de decoración de portas Samaín-Haloween

Así quedaron as portas das aulas trala marabillosa decoración realizada polo alumnado e

coordinada pola Equipa de Dinamización lingüística e o Departamento de Inglés.

E na Biblioteca "Rosalía de Castro".  LIBROS DE MEDO

( categories: )

Como tratar a PEDICULOSE (Infestación de piollos na cabeza)

Nesta LIGAZÓN podedes consultar as indicacións do SERGAS para o tratamento desta infestación