Previsión de Inicio do curso 2018-2019

Segundo o disposto pola normativa autonómica o luns 17 de setembro inícianse as actividades lectivas. O Ies de Ortigueira organizará a recepción do alumnado no Salón de Actos, nos seguintes horarios:

Ás 11 horas: 1º e 2º de ESO

Ás 11h 30 min: 3º e 4º de ESO

Ás 12horas: 1º e 2º de Bacharelato

Ás 12h 20 minutos: Formación Profesional.

Ás 18h 30 minutos: Ensinanza para as persoas adultas.

A partires da presentación o alumnado cumprirá co seu horario ata as 14 horas. Non está decidido que haxa clase pola tarde este  primeiro luns. Dependerá de se pode estar organizado ou non o servizo de comedor para ese día.

Servizo de autobuses:

A partires das 10 horas os autobuses iniciarán as súas rutas o primeiro día para transportar ao alumnado ao centro. A saída será ás 14 horas (horario habitual)

Preme AQUÍ para consultar a orde que regula o calendario escolar.

Calendario de exames de setembro 2018

Preme aquí    para ver as datas dos exames de setembro 2018.

Datos básicos

O IES de Ortigueira está situado na Avenida da Constitución, S/N , C.P. 15330,

Novo Teléfono: 881930407

Novo Fax:881930414

En periodos nos que o centro estea pechado haberá un número de contacto para necesidades urxentes, que estará activo de 10 a 12 da mañá.

Correo electrónico: ies.ortigueira@edu.xunta.es

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

Colaborando co Festival Internacional do Mundo Celta

Un ano máis o IES de Ortigueira colaborou coa organización do Festival do Mundo Celta, cedendo as nosas instalacións para o aloxamento de músicos e servindo de sede para a realización dos Obradoiros de instrumentos musicais e de danzas. Na imaxe The National youth Pipe Band of Scotland

Parabéns ao alumnado que superou as probas DELF B1

Iria e Dani veñen de superar as probas "Delf Scolaire", correspondentes ao nivel B1 de Francés.Trátase dun diploma oficial e internacional expedido polo Ministerio de Educación Nacional de Francia, que acredita as competencias en lingua francesa, que cursaron no IES como 2ª lingua estranxeira, a maiores do Inglés.

Parabéns para os dous e os mellores desexos a nivel persoal e profesional nesta nova etapa das súas vidas, trala superación do 2º de Bacharelato no centro.

( categories: )

Plan de formación permanente do profesorado - Grupo de traballo "Impresión en 3D"

Durante o presente curso 2017/18 funcionou no centro un Grupo de Traballo integrado por profesores e profesoras dirixidos por Patricia Hermida, do Departamento de Tecnoloxía. Estivo adicado a aprender sobre  "Deseño e impresión en 3D", integrado no Plan de formación permanente do profesorado en centros, coordinado polo CFR de Ferrol.

Amosamos aquí algunhas das pezas deseñadas e imprimidas polo profesorado participante e polo alumnado, que debe ser o receptor final desta actividade formativa.

Trataremos de seguir avanzando o vindeiro curso na aprendixaxe desta tecnoloxía.

( categories: )

Axudas para adquisición de libros de texto e material escolar

Aberto o prazo para solicitar as axudas. Accede AQUÍ a toda a información sobre o procedemento e AQUÍ a unha carta-resumo da dirección do centro

Innova FP 2018

O IES de Ortigueira vén de participar en FP INNOVA 2018. Os 3 proxectos presentados son: ORTIMASTER (Premio de Innovación) en colaboración co IES Ferrolterra,  MADEIRA DE VESTIR (Gravatas de madeira) e FAINO TI MESMO (Soportes para móbiles). O stand do centro recibeu numerosas visitas que foron atendidas polo alumnado e profesorado do Ciclos Básico e Medio de Carpintaría e Moble do centro, que explicaban os proxectos. Con estas actuacións, desde o Departamento de Madeira e Moble do centro preténdense diversificar as vías de negocio no mundo da madeira e fomentar a creatividade e a motivación do alumnado, ampliando a visión de futuro desta familia profesional  na sociedade. Os visitantes podían subir na embarcación para sacarse unha foto "navegando" polo Cabo Ortegal, cos aguillóns ao fondo. Preme AQUÍ para ver unha nova na prensa.