Concurso de decoración de portas Samaín-Haloween

Así quedaron as portas das aulas trala marabillosa decoración realizada polo alumnado e

coordinada pola Equipa de Dinamización lingüística e o Departamento de Inglés.

E na Biblioteca "Rosalía de Castro".  LIBROS DE MEDO

Renovación parcial do consello escolar 2018

NESTE ESPAZO IRASE PUBLICANDO TODA A INFORMACIÓN.

1º RESOLUCIÓN DA DIRECCIÓN XERAL. PREME AQUÍ

2º Comunicado polo que se anuncia o inicio do procedemento e a data do sorteo para a constitución da Xunta electoral. Preme AQUÍ

3º Acta do sorteo de membros da Xunta Electoral. PREME AQUÍ

4º Acta da primeira reunión da Xunta electoral. PREMA AQUÍ

5º Carta ao profesorado para a elección de representantes. PREME AQUÍ

6º Carta ao responsabeis (nais, pais ou titores legais) para a elección de representantes. PREME AQUÍ.

7º Está publicado no taboleiro de anuncios do centro o censo provisional de responsabeis, que podedes revisar para reclamacións, se procede.

8º Modelos para presentación de candidaturas aos diferentes sectores. Imprime só a páxina que necesites. PREME AQUÍ

Como tratar a PEDICULOSE (Infestación de piollos na cabeza)

Nesta LIGAZÓN podedes consultar as indicacións do SERGAS para o tratamento desta infestación

( categories: )

Un lugar no que funciona moi ben a FP básica

Podedes ver AQUÍ esta nova, na que somos citados coma un centro no que funciona moi ben a FP básica.

Relación de libros de texto aprobados para o curso 2018-2019

Premendo nos diferentes enlaces podes ver a relación de libros de texto aprobados. Lémbrase a todo o mundo que non debemos precipitarnos na adquisición dos manuais, pois é moi difícil nestas datas saber os exemplares cos que vai contar o centro para cada materia, no FONDO SOLIDARIO. Do mesmo xeito compre prestar atención a aqueles libros nos que se indica "Non mercar ata falar co profesor/a"

ESO       1ºBACHARELATO     2º BACHARELATO   FPBÁSICA

2º ESO e 3º ESO PMAR

Datos básicos

O IES de Ortigueira está situado na Avenida da Constitución, S/N , C.P. 15330,

Novo Teléfono: 881930407

Novo Fax:881930414

En periodos nos que o centro estea pechado haberá un número de contacto para necesidades urxentes, que estará activo de 10 a 12 da mañá.

Correo electrónico: ies.ortigueira@edu.xunta.es

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

40 ANOS DE BACHARELATO EN ORTIGUEIRA

Neste curso 18-19 o Bacharelato cumpre 40 anos en Ortigueira. O IES de Ortigueira, daquela INB de Ortigueira iniciou o seu funcionamento no curso 1978-1979 nas instalacións onde hoxe está situada a Escola Municipal de Música, pois o edificio actual non puido ser inaugurado ata o curso 79-80. No ano 2003, co motivo do 25 aniversario, o centro elaborou unha revista, na que se recollen novas daqueles tempos publicadas na prensa local, e artigos de antiguo profesorado e alumnado do centro. As persoas que gostades das lembranzas podedes atopar información na Ligazón á revista que hai nesta páxina web, e neste artigo de Bernaldo Penabade, exalumno e exprofesor do centro, que amosa de xeito inequívoco a importancia do acceso universal á educación secundaria, que naqueles tempos aínda non fora acadado nestas terras. Tamén podedes observar a galería de imaxes. Debemos destacar que daqueles inicios aínda queda unha persoa en activo, a nosa administrativa Esther Garcinuño, que leva eses 40 anos de servizo público na Secretaría, acollendo con amabilidade e axudando a todas as persoas (alumnado e familias, profesorado, e persoal de administración e servizos) que foron pasando polo centro ao longo de todos estes anos.

1978    O primeiro claustro de profesorado co Director Enrique Tello.     O claustro con Esther Garcinuño       Fotos de Modesto Cheda (Conserxe do centro)

Foto de Esther con parte do persoal do centro o día da xubilación

O IES de Ortigueira na Feira do Moble da Estrada

Stand de gravatas de madeira na Feira do Moble de A Estrada 2018

( categories: )

Participación do alumnado do IES de Ortigueira no "Open Science Cambre 18"

O sábado 15 e o domingo 16 de setembro, coordinados e acompañados polo Departamento de Tecnoloxía do centro

os alumnos Elena Recio, Alicia Ríos, María Sampayo Julián Lorenzo e Pablo Pérez  levaron dous dos seus proxectos.