Agradacemento e Parabéns a Sara Pajón Soto

Neste curso 2016-2017, contamos no centro coa presenza de Sara Pajón Soto, exalumna do IES de Ortigueira, que estivo a facer as prácticas do Master que a habilitará para o desempeño da docencia no Ensino Secundario. Desde o Departamento de Francés,  e desde a dirección do centro en representación de toda a comunidade educativa, queremos agradecer a Sara, que ademais foi "Premio Extraordinario Fin de grao en Linguas e Literaturas Modernas", a súa boísima actitude e colaboración coas actividades docentes, desexándolle os maiores éxitos profesionais no futuro. Parabéns polo premio acadado!

Premio para o alumnado do IES de Ortigueira

«Caracoleira» do IES de Ortigueira gaña o Premio ao Mellor proxecto do "IV Emprende Xove". O centro gaña tamén dous accessit.  Nesta LIGAZÓN e nesta LIGAZÓN podes ler a nova en prensa. Noraboa ao alumnado participante e ao profesorado organizador.

Alumnos do IES de Ortigueira aprenden a usar a enerxía de xeito responsable

Nesta LIGAZÓN podes ver esta a ctividade do Departamento de Tecnoloxía.

Reclamacións contra as cualificacións

Consulta aquí  os procedementos para a realización das reclamacións contra as cualificacións no 2º curso de Bacharelato

Segundo o disposto na orde de 22 de abril do 2010 pola que se establece o procedemento de reclamacións das cualificacións outorgadas no segundo curso de Bacharelato procedemos a comunicar o calendario establecido polo centro:

Calendario de reclamacións no curso 2016-2017

Avaliación ordinaria:

22 de maio: Avaliación e entrega de Boletíns de cualificación

23 e 24 de maio: Reclamacións perante a dirección do centro ata as 14 horas.

26 de maio a partires das 17 horas: Acto de entrega das resolucións do Departamento.

29 de maio ata as 18 horas: Solicitude de envío do expediente á Comisión de Supervisión.

Avaliación extraordinaria:

1 de setembro: Avaliación e entrega de Boletíns de cualificación

5 e 6 de setembro: Reclamacións perante a dirección do centro ata as 14 horas.

6 de setembro: Ás 18h . Acto de entrega das Resolucións do Departamento.

7  de setembro ata as 18h horas: Solicitude de envío do expediente á Comisión de Supervisión.

Consulta aquí a orde que regula os procedementos para a realización  de reclamacións contra as cualificacións  no resto dos cursos

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

Participación do IES DE ORTIGUEIRA en Innova FP

Preme AQUÍ para ver a nova en prensa. No arquivo adxunto podedes obter máis información dos traballos presentados á mostra.

O IES de Ortigueira en "Ciencia na Rúa"

O Departamento de Tecnoloxía do IES Ortigueira participou na XXII Edición de Ciencia na Rúa 2017 (A Coruña), que se desenvolveu no Parque de Santa Margarida, organizado polos Museos científicos Coruñeses MC2.

.

Auditoría Enerxética

O xoves 4 de maio recibimos a visita no noso IES de dous técnicos da Fundación REPSOL que viñan a avaliar a Auditoría Enerxética levada a cabo por alumnado de 4 ESO.

A elaboración da Auditoría está enmarcada na convocatoria do concurso "Energía con Conciencia" patrocinado por dita Fundación.
O 22 de maio será publicada a lista dos 5 centros finalistas de entre os 32 participantes, que acudirán á final que terá lugar na sede da Fundación REPSOL en Madrid.

Spain Skills de Madeira, organizado polo profesorado do IES de Ortigueira

Preme AQUÍ para ver a nova. Abaixo os dous profesores do centro, satisfeitos polo bo traballo realizado.

Un alumno do IES de Ortigueira competiu en Galicia Skills 2016

Preme AQUÍ para ver a nova na prensa.

Víctor e o seu profesor Luis Beceiro

Víctor, animado por todas as persoas que forman parte dos Ciclos Básico e Medio de Carpintaría e Moble