Alumnos do IES de Ortigueira aprenden a usar a enerxía de xeito responsable

Nesta LIGAZÓN podes ver esta a ctividade do Departamento de Tecnoloxía.

Novo recoñecemento a dous alumnos de Carpintaría do Centro

Os nosos alumnos, agora xa exalumnos, de Carpintería e Moble, Juan Pablo Bellón e Mateo Sánchez de Toca, coordinados polo profesor de Procesos e produtos en Madeira e Moble José Mª Diz,  presentáronse ao "XVIII Concurso de Diseño de Muebles Ciudad de San Sebastián”. O seu deseño de mesa autoportante "FREESTANDING" logrou ser seleccionado para a Exposición en Tabakalera – Centro Internacional de Cultura Contemporánea de Donostia e para a próxima Feira do Moble de Valencia.

( categories: )

Enterro da sardiña 2016-2017.

Sardiña fabricada polo Departamento de madeira e Moble do IES de Ortigueira para colaborar co Entroido organizado polo Concello. A imaxe foi  portada por profesorado e alumnado de 2º curso.

( categories: )

The Shark Byte, Premio "Princesa de Girona" ao Emprendemento 2017 na FLL Galicia

"The Shark Byte", acadou o Premio "Princesa de Girona" ao Emprendemento, na recente competición FLL Galicia, celebrada en Ferrol o pasado sábado 18 de febreiro. A nosa equipa destacou na idea e na brillante exposición en varias linguas dun Proxecto de Robot para a limpeza dos nosos mares. Os nosos parabéns a este equipo e á iniciativa do Departamento de Tecnoloxía do Centro, que este ano decideu incluir estas actividades no marco dun "Contrato-Programa" encamiñado a acadar a excelencia educativa nesta materia.

Spain Skills de Madeira, organizado polo profesorado do IES de Ortigueira

Preme AQUÍ para ver a nova. Abaixo os dous profesores do centro, satisfeitos polo bo traballo realizado.

Visita a Talleres Santiago. Alumnado de Tecnoloxía Industrial I

O alumnado de 1º de bacharelato, da materia tecnoloxía Industrial I visitou a empresa local Talleres Santiago, para coñecer as instalacións e adquirir coñecementos de funcionamento de motores e vehículos. O Departamento de tecnoloxía do IES de Ortigueira agradece a Santiago Sierra a boa  disposición e o tempo adicado nesta actividade formativa na que lle tocou facer de profesor.

( categories: )

Probas de mar das táboas de surf fabricadas polo Departamento de Madeira e Moble

Nestas LIGAZÓNS                  1       e               2                  podedes ver imaxes das probas de mar realizadas por Pablo Maciñeira, de Ortegal Surf Escola

Robot que retira Plásticos do Mar

Consulta AQUÍ  a nova en La Voz de galicia sobre o Proxecto que está a desenvolver o Departamento de Tecnoloxía do centro.

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

Un alumno do IES de Ortigueira competiu en Galicia Skills 2016

Preme AQUÍ para ver a nova na prensa.

Víctor e o seu profesor Luis Beceiro

Víctor, animado por todas as persoas que forman parte dos Ciclos Básico e Medio de Carpintaría e Moble