Fondo solidario de libros de texto. Axudas para libros ou material escolar

Podedes recoller na Secretaría do Centro o documento para

entregar nas Librarías. Horario de atención: 9h 30 a 13h 30

Relación de libros de texto aprobados para o curso 2017-2018

Premendo nos diferentes enlaces podes ver a relación de libros de texto aprobados. Lémbrase a todo o mundo que non debemos precipitarnos na adquisición dos manuais, pois é moi difícil nestas datas saber os exemplares cos que vai contar o centro para cada materia, no FONDO SOLIDARIO. Do mesmo xeito compre prestar atención a aqueles libros nos que se indica "Non mercar ata falar co profesor/a"

ESO       1ºBACHARELATO     2º BACHARELATO   FPBÁSICA

Podedes recoller na Secretaría do Centro o documento para

entregar nas Librarías. Horario de atención: 9h 30 a 13h 30

Aberto ata OUTUBRO o prazo para Solicitar diferentes Bolsas que convoca o Ministerio de Educación.

Aquí tedes o ENLACE ás diferentes convocatorias, así como as instruccións para tramitalas. O IES de Ortigueira tratará de axudar a todo o alumnado que non saiba cubrir a súa solicitude. Podedes solicitalo na Secretaría do centro desde o Primeiro día de setembro. Elaborarase un calendario para que poidades facer os trámites, asesorados pola xefatura  de estudios.

Calendario de exames de setembro 2017

Preme aquí para ver as datas dos exames de setembro 2017

( categories: )

Admisión, procedemento, prazos e Impresos de matrícula

Aquel alumnado que solicite ser admitido no IES DE ORTIGUEIRA no vindeiro curso debe entregar a documentación necesaria nos prazos establecidos (1 a 20 de marzo) polo artigo 15 da Orde de 12 DE MARZO DE 2013.

O alumnado que continúe no centro en ESO ou Bacharelato, ou que veña dos CEIP adscritos ao IES de Ortigueira só debe realizar o procedemento de matriculación, pois ten garantida a súa praza. Consulta AQUÍ a normativa de admisión.

Compre estar atento ós prazos de admisión e matrícula, para poder ter dereito a que as peticións persoais poidan ser contempladas na oferta de materias optativas, así como nos servizos de transporte e comedor.

Podes descargar aquí os impresos de matrícula específicos deste centro, que concretan o modelo xeral establecido pola Consellería de Educación. Preme sobre a ensinanza na que te queres matricular.

1º ESO      2º ESO     2º ESOPMAR

3º ESO                3º ESO PMAR             4º ESO

1º BACHARELATO                    2º BACHARELATO

PRAZO DE MATRICULACIÓN ORDINARIO:   ESO E BACHARELATO  10 DE XULLO

PRAZO DE MATRICULACIÓN EXTRAORDINARIO: ESO E BACHARELATO 8 DE SETEMBRO

Para formalizar a matrícula haberá que engadir a este impreso a seguinte documentación:

1º de ESO: Fotocopia do Libro de Familia, 2 fotos carnet.

2º de ESO: 1 foto carnet

Resto de cursos: 1 foto carnet, mais o comprobante bancario do ingreso de 1 euro e 12 céntimos en concepto de Seguro Escolar na conta que o IES de Ortigueira ten en Caixa Galicia

A maiores desta documentación, o alumnado que se matricule no centro, procedente de sistemas educativos doutros países deberá presentar o DOCUMENTO DE INSCRIPCIÓN CONDICIONAL debidamente cuberto

Normativa de referencia:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación

A a admisión e matrícula en Ciclos Formativos está regulada por procedementos centralizados. Unha vez acadada a admisión compre entregar o

impreso de matrícula no centro, ou, de non interesar o impreso de renuncia á praza

Máis información sobre admisión a FP neste ENLACE

ENSINANZA SECUNDARIA PARA AS PERSOAS ADULTAS    IMPRESO

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

( categories: )

Obras e actividades no verán

Consulta AQUÍ a nova publicada en "La Voz de Galicia"

APP DO FESTIVAL CELTA CREADA POR ALUMNADO DE TECNOLOXÍA DO CENTRO

Preme AQUÍ para ver a nova en prensa, e descarga no teu teléfono a APP do festival, que é gratuita.