Premio da Universidade de Vigo ao alumnado de Tecnoloxía do IES de Ortigueira

4 minidrons Parrott foron acados polo alumnado de Tecnoloxía no 2° premio para secundaria  do concurso Oceans of Plastics convocado polo Campus do Mar da Universidade de Vigo. Os centros participantes debían presentar traballos que mostrasen aportacións dos alumnos para minimizar a crecente contaminación por plásticos dos mares e océanos.

Curso AFD (Accións Formativas para persoas desempregadas) 17/18

Quedan prazas vacantes neste curso con boas posibilidades de atopar traballo. Trataremos de iniciar a actividade a finais de xaneiro. Máis información nesta ligazón. Tamén podes consultar AQUÍ os contidos do curso.

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

Decoración do centro no Nadal 17-18

Traballos decorativos do alumnado de Carpintaría e Moble, e Exposición de Postais de Nadal

Ortigueira contra a violencia de xénero

O Proxecto Optimaster

Preme AQUÍ para ver un video explicativo do que imos facer.

( categories: )

Ortigueira, contra a violencia de xénero

Onte, o alumnado da ESO e primeiro de BAC, asistiu ao teatro para participar no espectáculo "I¨ll be watching you" da compañía teatral Chévere. Foi unha actuación lúdico-musical e pedagóxica que analiza os roles de xénero que transmiten as cancións de temática amorosa dentro dun contexto de participación interactiva co alumnado.
O concello de Ortigueira foi seleccionado para desenvolver esta actividade pola Secretaría Xeral da Igualdade da Xunta de Galicia, no marco do Acordo de colaboración asinado entre este departamento e a Federación galega de Municipios e Provincias de Galicia.

TODOS XUNTOS FACEMOS O INSTITUTO

Premendo AQUÍ podedes ver unha reportaxe que fixeron no centro hai un mes, e que publicou hoxe "La Voz de Galicia".

O IES de Ortigueira participou na semana STEM

Preme AQUÍ para ver a nova na prensa anterior á saída, e AQUí esta que foi elaborada despois da viaxe, na que algúns dos participantes contan a súa experiencia.