TODOS XUNTOS FACEMOS O INSTITUTO

Premendo AQUÍ podedes ver unha reportaxe que fixeron no centro hai un mes, e que publicou hoxe "La Voz de Galicia".

Curso AFD (Accións Formativas para persoas desempregadas) 17/18

O IES de Ortigueira iniciará en xaneiro unha nova acción formativa para persoas desempregadas, con boas expectativas laborais. Se estás no paro non o dubides. Preme AQUÍ para ver a nova completa na prensa

O IES de Ortigueira participará na semana STEM

Preme AQUÍ para ver a nova na prensa

A F.P. Básica do IES de Ortigueira

Artigo de La Voz de Galicia que fala da nosa F.P. Básica. Preme AQUÍ

( categories: )

Admisión, procedemento, prazos e Impresos de matrícula

Aquel alumnado que solicite ser admitido no IES DE ORTIGUEIRA no vindeiro curso debe entregar a documentación necesaria nos prazos establecidos (1 a 20 de marzo) polo artigo 15 da Orde de 12 DE MARZO DE 2013.

O alumnado que continúe no centro en ESO ou Bacharelato, ou que veña dos CEIP adscritos ao IES de Ortigueira só debe realizar o procedemento de matriculación, pois ten garantida a súa praza. Consulta AQUÍ a normativa de admisión.

Compre estar atento ós prazos de admisión e matrícula, para poder ter dereito a que as peticións persoais poidan ser contempladas na oferta de materias optativas, así como nos servizos de transporte e comedor.

Podes descargar aquí os impresos de matrícula específicos deste centro, que concretan o modelo xeral establecido pola Consellería de Educación. Preme sobre a ensinanza na que te queres matricular.

1º ESO      2º ESO     2º ESOPMAR

3º ESO                3º ESO PMAR             4º ESO

1º BACHARELATO                    2º BACHARELATO

PRAZO DE MATRICULACIÓN ORDINARIO:   ESO E BACHARELATO  10 DE XULLO

PRAZO DE MATRICULACIÓN EXTRAORDINARIO: ESO E BACHARELATO 8 DE SETEMBRO

Para formalizar a matrícula haberá que engadir a este impreso a seguinte documentación:

1º de ESO: Fotocopia do Libro de Familia, 2 fotos carnet.

2º de ESO: 1 foto carnet

Resto de cursos: 1 foto carnet, mais o comprobante bancario do ingreso de 1 euro e 12 céntimos en concepto de Seguro Escolar na conta que o IES de Ortigueira ten en Caixa Galicia

A maiores desta documentación, o alumnado que se matricule no centro, procedente de sistemas educativos doutros países deberá presentar o DOCUMENTO DE INSCRIPCIÓN CONDICIONAL debidamente cuberto

Normativa de referencia:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación

A a admisión e matrícula en Ciclos Formativos está regulada por procedementos centralizados. Unha vez acadada a admisión compre entregar o

impreso de matrícula no centro, ou, de non interesar o impreso de renuncia á praza

Máis información sobre admisión a FP neste ENLACE

ENSINANZA SECUNDARIA PARA AS PERSOAS ADULTAS    IMPRESO

Cómo chegar

PREME NA IMAXE PARA ENTRAR EN GOOGLE MAPS

Alumnado de 1º de ESO premiado no concurso STARGAL

O alumnado da materia de Programación de 1º ESO-A, resultou recentemente gañador do concurso STARgal convocado polo IES A Cachada de Boiro.

STARgal é un concurso de videoxogos e videopoemas en galego que este ano homenaxeou a figura de Carlos Casares co gaio da celebración do día das Letras.

Os 13 alumnos e alumnas de Programación acadaron a máxima puntuación de entre todos os institutos participantes, e recibindo como agasallo, un robot Scornabot que empregarán nas súas clases para poder continuar a súa aprendizaxe de Programación e Robótica.

Noraboa !!!