ESTUDO SOBRE ESTRATEXIA NACIONAL SOBRE ADICCIÓNS

ACHEGAMOS A CARTA PARA A SÚA INFORMACIÓN.

Saúdos

HORARIOS ESPELLO

FAMILIAS E ALUMNADO:

OS HORARIOS ESPELLO PARA A ENSINANZA VIRTUA ESTARÁN NO APARTADO DE SECRETARÍA, IMPRESOS.

v é virtual

tav son actividades

CARTA AMPA

TITORÍA INICIAL de 2º BACH-A

Estimadas familias,

como xa informamos anteriormente, este curso as titorías iniciais terán lugar por videoconferencia.

Poderán conectarse desde un móbil, tablet ou ordenador, sempre que teñan unha conta en Google ou descarguen previamente a aplicación Google Meet.

Prégase puntualidad e manter os micrófonos silenciados para evitar ecos e interferncias ata que se queira realizar algunha pregunta.

Facer click sobre o nome do curso do que queira unirse a videoconferncia.

Martes 27 de outubro ás 16h   TITORÍA    2º BACH-A

Autorización LECER Bacharelato

Bos días:

Seguindo as recomendacións do Comité Educativo e dadas as características desde curso académico, enviamos un arquivo para que teñades unha autorización para os vosos fillos/as e así poidan sair nos periodos de lecer.

Coma a anterior autorización rógase entregar nas oficinas do centro coa maior brevidade posible.

O equipo directivo.

AUTORIZACIÓN PARA cafetería

Estimadas familias:

Achegamos un documento de autorización para todo o alumnado do centro para que os luns á tarde unha vez que utilice o servizo da cafetería poida estar no patio e non necesariamente quede dentro dela.

Rogamos que unha vez asinada a deixen na propia cafetería do centro a través do seu fillo/a. Se alguén non te forma de imprimir o arquivo, hai máis copias nas oficinas do centro.

Urxe para poder levar o control de quen está autorizado coa maior brevidade posible ( venres e luns que vén por a mañá).

Lembrar que aqueles que queiran comer o vindeiro luns, hai unhas listas en cada clase para poder apuntarse.

Grazas, atentamente

Equipo directivo