Información sobre o Fondo Solidario de Libros de Texto. Curso 2018-19

Para o curso escolar 2018-19 permanecen vixentes os programas Fondo Solidario de Libros de Texto e Axudas para a Adquisición de Material Escolar establecidos pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

• Fondo Solidario de libros de texto

• Para obter en préstamo libros do fondo solidario será requisito ter devolto os libros de texto recibidos en préstamo para o curso actual. Os libros en préstamo que se recollan, así como os que entreguen as familias que voluntariamente queiran doalos, integraranse no fondo solidario e serán adxudicados aos solicitantes en función inversa da súa renta per capita familiar ata o fin das existencias.

• Horario de devolución de libros de texto do Fondo Solidario (día 22 de xuño).