EMPRESA FAMILIAR NAS AULAS

O pasado 12 de marzo  o alumnado de 1º  de bacharelato de Economía e o de 2º de bacharelato de Empresa e Diseño de modelos de negocios asistiron no  noso instituto á conferencia "Empresa familiar nas aulas", organizada polo departamento de Economía grazas á colaboración da Asociación Galega da Empresa Familiar.

Nesta ocasión, contamos con Bartolomé Pidal , presidente do Grupo Nortempo e Fundación que nos explicou a importancia do papel das empresas familiares no desenvolvemento do noso país. Tamén nos falou dos valores das empresas familiares e dos retos que se presentan para a súa continuidade.

Posteriormente o 14 de marzo a alumnado de 1º de bacharelato visitou as instalacións da empresa Nortempo, explicáronnos todo o traballo que se leva a cabo  nos distintos departamentos e o alumnado realizou unha práctica dun proceso de selección de persoal.

Grazas a Bartolomé Pidal   e o personal de Nortempo por achegarnos a súa experiencia  e por toda a súa atención!