XORNADA DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

O xoves 14 de de marzo pola mañá visitamos a III Feira de Orientación académica e profesional do Concello de Oleiros co alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato acompañado do seu profesorado titor, a vicedirectora e a orientadora do centro.

O alumnado tivo a oportunidade de recoller información e orientación académica e profesional  de diferentes entidades entre as que se atopaban Universidades, centros de FP, escolas públicas e privadas (hostelería, finanzas, pilotos e azafatas, imaxe e son, artes gráficas, escolas de deseño, …), academias de oposicións, Forzas Armadas e residencias universitarias, etc.

Este encontro estivo organizado polo departamento de Ensino do Concello de Oleiros coa colaboración do Centro Municipal de Formación, as Casas da Mocidade e os departamentos de orientación dos catro centros públicos de ensinanza secundaria existentes no Concello de Oleiros.