SOBRE A NOTICIA DE LA VOZ DE GALICIA

O domingo 25 de febreiro de 2024, o diario La Voz de Galicia publicou, na páxina 9 da sección Local da Edición de A Coruña, un artigo asinado polo periodista Toni Silva cheo de falsidades, falsidades facilmente demostrables que se inician no Titular, continúan na Entrada e discorren ao longo do corpo do texto.

O periodista, lonxe de facer o traballo que se lle presupón á súa profesión, en ningún momento tentou contrastar os datos co centro; semella que deixou de lado a súa función primordial, que é informar, e dende o titular buscou situar os lectores en contra dos profesionais e de alumnado deste centro. En definitiva, estamos ante unha “noticia”  de corte amarelista, máis propia dun tabloide que de un xornal serio.

Lamentamos enormemente as repercusións que esta suposta noticia poida ter no alumnado e na convivencia no centro, así como os comentarios de odio contra menores que a publicación está xerando nas redes sociais.

Máis alá do menoscabo do nome do centro, que é o único nome que non se oculta, e a falta de respecto cara ao profesorado e ao noso traballo, este tipo de publicacións o que provocan é minar a confianza do alumnado e das familias, facendo que as vítimas de acoso se sintan desprotexidas e se xere a sensación de que aqueles que as deben protexer e axudar están mirando cara outro lado, o que tamén é falso.

Claustro de profesores do IES María Casares