CHARLAMOS CON BRAIS LAMELA

Nesta dura semana de volta ás aulas na escuridade, o frío e a choiva, de súpeto fíxose a luz, apareceu o sol, e con el o escritor Brais Lamela, que nos honrou coa sùa visita para comentar conosco o seu fermosísimo 'Ninguén queda' (Premio Nacional da Crítica e Premio El Ojo Crítico) e outras cousas non menos fermosas.

Ao encontro co alumnado sumáronse os afortunados profes que puideron compatibilizalo co seu horario, o noso querido compañeiro Xabi Rodo, e as dúas Marías, a nai, María Pousa, da Asesoría de Bibliotecas, e a filla María López Pousa, que traballa no mundo editorial.

Con tantas achegas, tivemos un rico coloquio de 90 minutos que pasou como un sopro, e que, abofé ha deixar un bo semente no alumnado que asistiu.

Brais, grazas por ser como es, sabes onde tes unha casa máis (sendo tan importantes as casas como son para ti).

Desexámosche a mellor das fortunas no teu percorrido académico e literario!