FIN DE CURSO E DE ETAPA DO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO

Queremos felicitar doblemente o alumnado de 2º de Bacharelato. Despois dun curso cun alto nivel de esixencia, que moitos compaxinaron con outras actividades deportivas, académicas e/ou artísticas, rematou a súa traxectoria no centro. O fin de etapa culminou co acto de graduación que tivo lugar o 19 de maio. Aquí están nunha fotografía de grupo tomada ese día.

Despois chegou a convocatoria ordinaria da ABAU onde, stricto sensu , obtiveron un resultado inmellorable: 100% de aprobados, cunha magnífica nota media xeral que nos sitúa nos primeiros postos do entorno.

E para finalizar este curso tan exitoso desde o punto de vista académico, 5 alumnos do centro foron seleccionados para os recoñecemento  que a USC concede aos Mellores Expedientes, que implica obter unha nota media igual o superior a 9 na cualificación da ABAU.

Parabéns a todo o alumnado e ás súas familias, parte imprescindible dos seus logros!